Toon posts:

Outlook 2003 en SBS2003 taal

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben hier een engelse versie Small Business Server 2003 draaien. Daarbij zit geleverd een engels versie van outlook 2003.

Nu zitten de clients hier zo te mekkeren dat ze graag een nederlandse versie outlook 2003 willen hebben. Lastig.

Is het mogelijk om ergens een CD van outlook 2003 NL te bestellen zonder lincenties? Volgens mij mag ik gewoon de licentie van de engelse gebruiken.

Weten jullie misschien adressen waar ik dit kan doen?

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-08 23:24

FastBunny

Give it the Works !

Ehh copy cd gebruiken? Je hebt iig 5 client access rechten voor outlook 2003, alleen je hebt alleen maar licentierechten voor het gebruik van een uk 2003 outlook, nou vraag ik me af of er ooit iemand moeilijk zal doen als je ALLEEN nl outlooks gebruikt en binnen het aantal waar je licenties voor hebt :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• paulus4ever
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-09 15:09
Zover ik weet geld die licentie, die je op dit moment hebt, alleen voor de Engelstalige Outlook.
Als je dus een Nederlandstalige Outlook wil installeren dan zul je daar aparte licenties voor aan moeten schaffen.

Moraal van dit verhaal: De licentie die je hebt aangeschaft hoort strict bij het product en daar valt dus ook de gekozen taal bij aanschaffing onder.

Verwijderd

Topicstarter
Helaas ken ik niemand met een nederlandse versie van outlook 2003. Dus kan geen copy maken. Dus dacht ik om er eentje te bestellen. Of er moet iemand zo vriendelijk zijn?

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 11:39:
Of er moet iemand zo vriendelijk zijn?
Ik hoor in de verte de hoeven van het paard van de moraalridder al..

[ontopic] Volgens mij moet je gewoon Microsoft hier over bellen. En als het niet kan moeten de gebruikers genoegen nemen met een UK versie, en weet je dit voor een volgende keer..

• _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-08 11:38

_nethack

We're all MAD here

Het hangt een beetje af van je licentievorm.
Als je Open License hebt dan zijn voor zover ik weet de licenties niet taal- en versiegebonden.
Je mag dan dus op je Outlook 2003 licentie iedere willekeurige taal installeren (en ook bijv. Outlook 2000)
Je kunt dan ook via je leverancier voor een paar tientjes een Outlook 2003 disc-kit bestellen, die je kunt gebruiken met de cd-key die bij je licentie hoort.

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Verwijderd

Topicstarter
We hebben een open license voor SBS2003 /w outlook 2003. Dat betekend dat ik dus gewoon die cd's kan bestellen. Nu nog even kijken of ik dat zo kan krijgen.
Pagina: 1