hk-xs

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-02-2022
Het valt me de laatste tyd op dat
als iemand hk-xs vraagt en die niet krijgt,de vraag komt ik heb niks gehoord.
dan zeggen jullie dit en dit mailtje is toen gestuurd,niet ontvangen dan?
waaronder ik zelf.

mischien is het toch makelijker om een pm te stuuren,
aangezien die altijd aankomen.
en anders een mail met ontvangstbevestiging. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mij hebben ze ook gewoon een PM gestuurd. :?

edit:
@hieronder: juistem. maar dan blijft de vraag van de TS staan. waarom geen PM?

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2004 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

gunhead: de PM krijg je alleen wanneer je XS krijgt. Wanneer je afgewezen bent krijg je een mailtje :)

ascona: er was een periode waarin er problemen waren met het versturen van mailtjes vanuit de Admin. Enkele mensen hebben toen hun mailtje inderdaad niet ontvangen. Dat was ongeveer 2 weken terug. Maar het kan ook liggen aan het feit dat de mailadres in de profile niet meer klopt en/of dat je sterke spamfilters hebt staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:25

darkrain

Moderator Discord / TFV & AWM

Geniet

Maar... Ik kreeg ook een PM toen ik werd afgewezen.
Later opnieuw aangevraagd en toegelaten en weer een PM

My Point: Niet erg consequent.

[ Voor 14% gewijzigd door darkrain op 28-02-2004 11:20 ]

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Dark_Rain schreef op 28 februari 2004 @ 11:19:
Maar... Ik kreeg ook een PM toen ik werd afgewezen.
Later opnieuw aangevraagd en toegelaten en weer een PM

My Point: Niet erg consequent.
We hebben een 'wel' toelaten, hierbij is een standaard PM bij. We hebben een 'niet' toelaten, hier zit een standaard mail bij.

We hebben ook een 'nog niet' toelaten (bijv als je te weinig posts heb gedaan de laatste tijd ofzo ;) ), en daar hebben we een soort custom made PM voor bedacht, zit geen standaard bij iig. Die laatste hadden we jou gestuurd.

Verder is het mij om het even of het via mail, PM of rooksignalen gaat trouwens hoor ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascona
ik ben dus ook afgewezen (probeer het binnenkort weer),
en heb dus ook geen mail gekregen.(begin januarie)
sindsdien valt het mij op dat meer mensen hier last van hebben,
vandaar dit topic

er zijn dus meer mensen die er last van hebben waarom dan niet altijd een pm?:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Nou, het is gewoon begonnen dat we eerst mensen toe gingen laten zonder ook maar iets te sturen. :P Daarna is er een systeem gekomen met mail. Even later is dat PM systeem er bij gekomen bij het wél toelaten, omdat daar dingen instaan die gelezen *moeten* worden (zoals de FAQ, de mededeling dat we wat strenger zijn geworden in de nieuwe HK, enz).

Er zit dus verder niet echt iets achter ofzo. Aan de andere kant zijn het meestal de mensen die een outdated emailadres in hun profiel hebben staan, en dat daarom de mail nooit is aangekomen. Tjsah, daar kunnen wij ook niet zoveel aan doen :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascona
LuNaTiC schreef op 28 februari 2004 @ 11:24:
[...]

Verder is het mij om het even of het via mail, PM of rooksignalen gaat trouwens hoor ;)
dat het jou niks uitmaakt is tot daar aan toe,
dit topic is er ook voor de mensen die het wel wat uitmaakt en die zitten te wachten op mail die niet komt.
daarom ook de openingsvraag.
(ik heb geen filters en mijn mailadres klopt)
zo blijft iedereen wachten en uiteindelijk een (overbodig) topic openen.

oftopic
je bent de postduif vergeten :9

[ Voor 5% gewijzigd door ascona op 28-02-2004 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je kunt natuurlijk ook een fatsoenlijke mail provider nemen. Als tweaker zijnde is het toch niet zo héél moeilijk om aan een betrouwbare te komen?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Ach ik heb inmiddels 2 HK-XS afwijzingen gehad via mijn mail dus het werkt best goed ;)

(Jammer genoeg)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:25

darkrain

Moderator Discord / TFV & AWM

Geniet

LuNaTiC schreef op 28 februari 2004 @ 11:24:
[...]

We hebben een 'wel' toelaten, hierbij is een standaard PM bij. We hebben een 'niet' toelaten, hier zit een standaard mail bij.

We hebben ook een 'nog niet' toelaten (bijv als je te weinig posts heb gedaan de laatste tijd ofzo ;) ), en daar hebben we een soort custom made PM voor bedacht, zit geen standaard bij iig. Die laatste hadden we jou gestuurd.

Ok dan weet ik dat ook weer.

Verder maakt het mij eigenlijk ook niet zoveel uit waarmee het komt, als het maar komt.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 18:02

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Wat waarschijnlijk een erg belangrijke reden is, dat binnen het huidige systeem het voor mods handiger is om een mail te sturen, er bestaan binnen de admin standaard templates voor, en tevens worden verzonden mail direkt ook geregistreerd.
PM's ook wel, echter apart en daardoor worden ze nog wel eens makkelijk overzien.

een ander punt is dat de feedback die op PM's terugkomt voor mods erg vaak gericht is op het 'dwingende' aspect van een PM, en de tekst 'akkoord' die op de ontvangst-bevestigingsknop staat, die ook vervangen zal worden door een minder suggestieve tekst (volgens mijw as dat al toegezegd, echter dat is nog niet gebeurd).
Dit kan ertoe leiden dat moderatoren misschien ook minder snel het medium gebruiken, omdat het nogal 'dwingend' lijkt.

Een PM versturen bestaat dus uit meer handelingen (het opzoeken van de standaard tekst, kopieren en plakken in een nieuwe PM, vervaldatum invullen en titel invullen) tegenover feitelijk slechts een handeling in het admin-scherm om een mail te versturen.

Persoonlijk vind ik het best een goede optie om ook meer met PM's te werken, in zo'n geval zouden er voor mods ook mogelijkheden moeten bestaan om PM-templates te gebruiken.

[ Voor 6% gewijzigd door RM-rf op 28-02-2004 16:38 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij was dit een half jaar geleden ook zo, toen had ik het er over met Durden geloof ik via icq. Had volgens hem wel een mail gehad maar die was nooit bij mij aangekomen. Dus het mailsysteem werkt niet echt lekker, en nee mailbox zat niet vol ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Het mailsysteem werkt echt wel, trust me ;)
Je wilt alleen niet weten hoeveel systemen mail van t.net niet aannemen om wat voor reden dan ook.
Het enige wat we daaraan kunnen doen is af en toe de maillogs doorploegen, en als zoiets vaker voorkomt bij een bepaalde host, de systemadmin daarvan proberen aan te spreken.

Maar je kunt je voorstellen dat dit nogal een monikkenwerk is, en het gebeurt dus meestal pas als we er klachten over krijgen.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het zowiezo niet makkelijker om een pm te sturen dan een mailtje?
Lijkt mij een stuk makkelijker (geen mailproggy op te starten etc). :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2004 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 17:02:
Is het zowiezo niet makkelijker om een pm te sturen dan een mailtje?
Lijkt mij een stuk makkelijker (geen mailproggy op te starten etc). :)
Ik snap wel dat RM-rfs posts soms lang en moeilijk te lezen zijn, maar je kunt proberen om het toch eens te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuNaTiC schreef op 28 februari 2004 @ 17:02:
[...]

Ik snap wel dat RM-rfs posts soms lang en moeilijk te lezen zijn, maar je kunt proberen om het toch eens te proberen :+
Zeg dat dan via rooksignalen 8)7

Sorry ben moe ;(

Maar ik doelde dus ook op het feit dat mede door foute adressen in profiel, te zware spamfilters en weet ik veel wat, het me veel makkelijker lijkt om pm te versturen. Dan krijg je iig niet gezeik daarna nog.. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2004 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 17:03:
Maar ik doelde dus ook op het feit dat mede door foute adressen in profiel, te zware spamfilters en weet ik veel wat
mja, ik vind dat als je xs aangvraagt (waarbij je de "voorwaarden" hebt gelezen) dan weet je dat je een mail _kan_ krijgen, lijkt me wel handig als je dan correcte gegevens in je profiel hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het maakt voor ons eigenlijk helemaal niet uit of we het nu via mail of PM versturen toch? De handeling aan onze kant is gekoppeld aan een script, die zelf dan de handelingen verricht. De HK-aanvraag topics zetten we tegenwoordig per definitie in de notes, dus qua registratie maakt het ook niet uit. Wmb kan het allemaal wel via PM, dan weet je iig zeker dat het gelezen wordt.
Pagina: 1