Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Telefoonaansluiting nodig voor ADSL ? !

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• verytallman
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-11 10:23
ff een nieuw topic om verwarring te voorkomen.

Ik wil van de Wanadoo Lite actie proviteren (tot 1 maart!) máár ik moet dus nog bij kpn een telefoonaansluiting aanvragen. Hoe zal ik dit doen? Gewoon bij Wanadoo bestellen en telefoonaansluiting aanvragen of mag dat niet? Duurt het lang voordat ik mn telefoonaansluiting heb ?

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-11 00:20
Ja dat moet... FAQ/SEARCH/GOOGLE/NADENKEN

• Reanimation
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-10 00:29
menn, komop hoe wil je adsl anders krijgen met een netwerk kabel van de buren zeker haha

• verytallman
  • Laatst online: 13-11 10:23
Moet je iets laten zien aan Wanadoo of controleren zij iets dan?

Als ik eerder die telefoonaansluiting heb (Wanadoo heeft 3 weken levertijd) dan komt alles toch goed?

Verwijderd

je moet een telefoonnummer opgeven... lijkt me dus duidelijk waarom eerst KPN.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Bij BBNED kun je volgens mij ook ADSL zonder aangesloten vaste lijn hebben...en ze wijn nog beter en sneller dan Wanadoo ook.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Reanimation
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-10 00:29
The_Eagle schreef op 28 februari 2004 @ 03:43:
Bij BBNED kun je volgens mij ook ADSL zonder aangesloten vaste lijn hebben...en ze wijn nog beter en sneller dan Wanadoo ook.
dat kan toch niet want het zit als volgt:

A=ADSL Centrale
B=Huizen
C=Telefoonverbinding
1=Telefoon
D=ADSLverbinding
2=Modem

A --> B --> C naar 1, D naar 2

het stuk van B naar C/D daartussen zit dus de splitter..

adsl gebruikt dus de telefoonlijn, zonder telefoonaansluiting wordt het erg lastig dus, en dat geld volgens mij ook voor BBned

[ Voor 17% gewijzigd door Reanimation op 28-02-2004 03:51 ]

Verwijderd

DOH! ADSL komt altijd via je telefoonlijn binnen 8)7

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-11 00:35
Volgensmij is deze vraag al tientallen keren voorbij gekomen :/

Verwijderd

Voordat je 'n andere stome vraag stelt, hier is het antwoord op vraag 1: ADSL komt binnen via de waterleiding, Duh ...das toch logisch !!!! 8)7 hoe krijg je anders zo veel data in je computer ....zo veel data kan toch nooit door zo'n dun telefooon kabeltje. 8)7

Nee nu ff serieus ADSL komt over de telefoonlijn binnen en in somige gevallen kun je ADSL krijgen zonder een telefoon abonement te hebben bij KPN je moet alleen wel een telefoon aansluitkastje hebben die naar een telefoon kast op straat gaat.

• BaRF
  • Laatst online: 08:37

BaRF

bijna kerst

nou nou laten we verytallman niet zo uitlachen ok, misschien een beetje nadenk/zoek vraag, maar niet iedereen is zo'n nerd als ons he ;)

mmm correctie : Telefoonaansluiting nodig voor ADSL ? !

[ Voor 24% gewijzigd door BaRF op 28-02-2004 08:35 ]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dit is al heeel vaak langsgekomen. We verwachten hier op GoT dat je eerst de Search en Google gebruikt voordat je hier een topic opent. Zie ook: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.