verytallman schreef op 28 februari 2004 @ 02:26:
Ok das mooi want ik neem Wanadoo....
Maar jongens dit kan toch niet ?!? Koppelverkoop noem je het volgens mij maar dit zijn toch eigenlijk mafiapraktijken ! Die koperdraad ligt er al 50 jaar en er is daar 50 jaar lang gebeld met een abbo bij KPN, die investering van dat ENE koperdraadje is er al 1000000X uit gehaald door ze.
Typisch weer zo'n voorbeeld dat laat zien hoeveel macht grote bedrijven met veel geld hebben....
Eigenlijk best simpel... "Uw adsl-signaal is geleverd.....veel plezier ermee!!!".
DUMBO-mode "verytallman": waar dan, ik zie niets!!!"
Dat klopt meneer, uw signaal zit hier bij ons, u kunt KOSTENLOOS een kabel trekken vanaf hier naar uw huis. Heel veel success!!!!!
Ik snap, dat die kabel er al wel ligt....Maar wie moet dat betalen dan, als de KPN er niets voor krijgt???? Want als het niet de KPN was, die deze kabel in eerste instantie heeft aangelegd, hoe zou het signaal dan bij jou komen????
Ik vind dit weer een "KPN heeft een monopolie-positie"argument...
Maar let wel, de staat heeft nog steeds een belangrijk aandeel in KPN... dus alles wat je aan hun betaald, komt ook weer voor een groot gedeelte terug in de vorm van uitkeringen, wegennet, huursubsidie e.d.... Als je via Tele2 o.i.d. belt, gooi je al je geld weg............
[
Voor 4% gewijzigd door
punica op 28-02-2004 02:48
]