ADSL met BelBudget ? ! ?

Pagina: 1
Acties:

• verytallman
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 13:47
Zoveel heb ik al gelezen hierover en nog steeds is er onduidelijkheid over.

Op Telecomadvies: Alleen BelBasis en BelPLus abbo voor ADSL (http://www.telecomadvies.nl/internet/leren/wat_is_nodig)

Maar vaak in andere threats zeggen sommige dat het wel kan....

Ik wil mensen horen die het met BulBudget GELUKT is ! Dan ik voor mij het enige bewijs....

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Hangt ervanaf misschien via welke adsl-netwerk-leverancier.

BBned maakt geen probleem van belbudget iig.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:04
Sinds 1 juli kan je officieel met een Belbudget abonnement ADSL krijgen.
http://www.internetten.nl.../detail_news.asp?id=12954

[ Voor 4% gewijzigd door Jimster op 28-02-2004 02:23 ]

• verytallman
Ok das mooi want ik neem Wanadoo....

Maar jongens dit kan toch niet ?!? Koppelverkoop noem je het volgens mij maar dit zijn toch eigenlijk mafiapraktijken ! Die koperdraad ligt er al 50 jaar en er is daar 50 jaar lang gebeld met een abbo bij KPN, die investering van dat ENE koperdraadje is er al 1000000X uit gehaald door ze.

Typisch weer zo'n voorbeeld dat laat zien hoeveel macht grote bedrijven met veel geld hebben....

Verwijderd

verytallman schreef op 28 februari 2004 @ 02:26:

Maar jongens dit kan toch niet ?!? Koppelverkoop noem je het volgens mij maar dit zijn toch eigenlijk mafiapraktijken ! Die koperdraad ligt er al 50 jaar en er is daar 50 jaar lang gebeld met een abbo bij KPN, die investering van dat ENE koperdraadje is er al 1000000X uit gehaald door ze.

Typisch weer zo'n voorbeeld dat laat zien hoeveel macht grote bedrijven met veel geld hebben....
En wie gaat een nieuw draadje leggen, als de huidige kapot gaat ?

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:04

Aan de andere kant van de kabel zit ook nog wat hoor. En dat staat er niet al 50 jaar.

• verytallman
Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 02:29:
[...]

En wie gaat een nieuw draadje leggen, als de huidige kapot gaat ?
Hun verzekering !
Dacht je dat Kpn dat zelf gaat betalen !

EDIT; frustraties ff geknipt

[ Voor 17% gewijzigd door verytallman op 28-02-2004 02:33 ]

Verwijderd

verytallman schreef op 28 februari 2004 @ 02:31:
[...]
DENK NA GAST ! HUN VERZEKERING ! !
Dacht je dat Kpn dat zelf gaat betalen !!!
ok, en wie betaalt die premie voor de verzekering van die duizenden kilometers kabel?

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Dan nog... kabeltje heeft een eigenaar, en die wil ook wat vangen voor gebruik natuurlijk (soort huur).

Alleen doen ze dat niet via wanadoo faktuur maar zelf rechtstreeks op dezemanier.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• verytallman
Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 02:32:
[...]

ok, en wie betaalt die premie voor de verzekering van die duizenden kilometers kabel?
Wie dacht je dat die kabels heeft betaald? JIJ ! Met je belasting centen toen KPN nog van de staat was....

Verwijderd

verytallman schreef op 28 februari 2004 @ 02:34:
[...]
Wie dacht je dat die kabels heeft betaald? JIJ ! Met je belasting centen toen KPN nog van de staat was....
Ik weet niet of je enig idee hebt, wat het kost om kabels in de grond te leggen, maar als dat van een gedeelte van mijn belasting centen (zeker toendertijd) moet gebeuren, kom je niet erg ver hoor, denk niet dat ik de centrale haal qua afstand dan :)

• verytallman
Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 02:36:
[...]

Ik weet niet of je enig idee hebt, wat het kost om kabels in de grond te leggen, maar als dat van een gedeelte van mijn belasting centen (zeker toendertijd) moet gebeuren, kom je niet erg ver hoor, denk niet dat ik de centrale haal qua afstand dan :)
Toen het nog niet geprivatiseerd was werd het toch echt betaald van je belasting. En zeker mijn telefoondraad die er al 50 jaar zit.

Kijk een beter punt vind ik die verzekering/onderhoud. Maar roep dan een abbo in het leven waarbij je alleen een paar euro betaald zodat KPN je lijn in orde houd !

• punica
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

punica

Longtime Member

Eigenlijk best simpel... "Uw adsl-signaal is geleverd.....veel plezier ermee!!!".

DUMBO-mode "verytallman": waar dan, ik zie niets!!!"

Dat klopt meneer, uw signaal zit hier bij ons, u kunt KOSTENLOOS een kabel trekken vanaf hier naar uw huis. Heel veel success!!!!!

Ik snap, dat die kabel er al wel ligt....Maar wie moet dat betalen dan, als de KPN er niets voor krijgt???? Want als het niet de KPN was, die deze kabel in eerste instantie heeft aangelegd, hoe zou het signaal dan bij jou komen????

Ik vind dit weer een "KPN heeft een monopolie-positie"argument...
Maar let wel, de staat heeft nog steeds een belangrijk aandeel in KPN... dus alles wat je aan hun betaald, komt ook weer voor een groot gedeelte terug in de vorm van uitkeringen, wegennet, huursubsidie e.d.... Als je via Tele2 o.i.d. belt, gooi je al je geld weg............

[ Voor 4% gewijzigd door punica op 28-02-2004 02:48 ]

• Reanimation
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-04 20:45
Laat maar..

[ Voor 96% gewijzigd door Reanimation op 28-02-2004 03:55 ]

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 23:14

WiXX

Kijk uit malloot een...

Ik heb hier met belbudget een adsl aansluiting bij tweakdsl met de snelheid van 2-8 mbit down en 1mbit up.

Werkt perfect

• the_bbk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Wij hebben hier ook BelBudget en een Wanadoo Lite ADSL-aansluiting en het werkt perfect!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-05 09:01
speedxs d8192 u1024 met kpn/bbned belbudget
werkt prima ..

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:53

Dido

heforshe

KPN is heel wat soepeler geworden met BelBudget: je kunt nu ook twee belbudget hebben.
Ik heb er tot 1 maart twee liggen: 1 met adsl van KPN, 1 met Demon (BabyXL) erop.

Wat betekent mijn avatar?

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-04 01:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Ik kan het ook bevestigen.

Had eerst een basis abbo.

Was een toen een tijdje overgestapt op tele2 telefonie toen ik opeens door een KPN medewerker werd gebeld of ik terug naar KPN wilde.

Ik zei dat ik bijna niet/erg weinig ermee belde en dat het mij dus goed uitkwam als ik zou overstappen op belbudget.

Het zou binnen een week geregeld worden.

Ik heb drie maanden in de waan geleefd dat ik een belbudget abonnement had, maar het bleek dus gewoon overgezet te zijn op een basis abonnement.
Toen mij dit opviel en erover gebeld had werd het overgezet op een belbudget.
Kosten konden niet meer teruggedraaid worden...

Maare hier een belbudget gebruiker op BBned 8/1 Mbit.

[ Voor 4% gewijzigd door XthinkZ op 28-02-2004 13:58 ]

Pagina: 1