Toon posts:

Opteron tweakers.net gebruikt moederbord?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Omdat mijn vorige post zonder goed te kijken klakkenloos werd dichtgegooid is hierbij deel twee van mijn post.

Voor de duidelijkheid, de tweakers.net frontpage geeft wel aan welk moederbord serie gebruikt wordt maar niet specifiek welk.

En ik wil graag weten welk moederbord tweakers.net gebruikt voor zijn Opteron servers en dan alleen de typen van Tyan.

Er staat de Tyan K8S Thunder, maar aangezien er drie typen K8S borden zijn namelijk de :
S2880 / S2881 / S2882 is mijn vraag welk van die drie gebruikt wordt??

Alvast bedankt.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2004 01:22 ]

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je keuze voor een mobo moet juist gebaseerd zijn op je eigen wensen, niet op de keuze van je favo site.

Bovendien vermeldde je niets extra over je problemen, oftewel of je toevallig nu een slecht exemplaar hebt of een compatability probleem met dat model of zo.

{signature}

Verwijderd

Topicstarter
Nee, de reden dat ik mijn exemplaar wil ruilen is omdat ik na lang googlen erachter kwam dat ik zo DOM ben geweest niet eerder te googlen omdat velen mij uiteindelijk afraadden om een Tyan K8S Thunder S2880 te nemen om diverse redenen.

En ben nu eigenlijk wel behoorlijk op een twijfellen gezet.

Vandaar aangezien ze hier ook dezelfde serie gebruiken is mijn vraag welk specifiek, de K8S S2880 of de K8S S2881 of de K8S S2882uit de serie??

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2004 01:47 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:27

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Deze gaat nog klakkelozer dicht :o

Als je het oneens bent met een slotje, neem contact op met het modje in kwestie, ga NIET zomaar nog eentje openen, die gaat per definitie dicht, bij deze dus :/

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.