Ik heb een router gekocht medion: md40900 waarmee ik mijn isdn verbinding wil delen onder 2pc's(winxp en win98) met een wireless usb adapter 1laptop(winxp) met ingebouwde wireless adapter en een andere pc(win xp) met een utpkabel aangesloten op de router, om de verbinding te delen heb ik een p200 pc gebouwd met winxp pro erop en die isdn kaart erin die heb ik ook via een utp-kabel op de router aangesloten, nu ben ik al zover dat ik alle bestanden kan delen maar dat van die verbinding krijg ik niet klaar ik heb alles al geprobeert ik zie wel de shareddocs op die internet pc maar geen verbinding, nu heb ik al andere topics bekeken en daar vertellen ze dat ik de pc met isdn kaart erin op de wan poort moet aansluiten maar dat wil ik niet want dan staat de verbinding toch altijd aan of ik zou hem via de p200 moeten in/uitschakelen maar ik wil hem dus ook via andere pc's kunnen in/uitschakelen ik kan hier geen kabel of adsl dus dat is het probleem daarom moet er een isdn verbinding gedeeld worden. Weet iemand hoe dat ik dus de verbinding kan delen en in/uitschakelen op alle pc's. Ik had hiervoor bedraad netwerk tussen 2pc's en toen kon ik de verbinding wel in uit/schakelen op beide pc's.