Verwijderd
Hoe zit het dan met al die studenten die tegenwoordig geen vaste telefoonlijn meer hebben ?!
Voor de duidelijkheid, de bedrading ligt er nog allemaal.
die kunnen geen adsl nemenverytallman schreef op 27 februari 2004 @ 23:26:
Waaaaat?
Hoe zit het dan met al die studenten die tegenwoordig geen vaste telefoonlijn meer hebben ?!
Voor de duidelijkheid, de bedrading ligt er nog allemaal.
blup
Verwijderd
???
Dat moet eigenlijk toch mogelijk zijn?
Of denk ik nu te moeilijk na?
Lijkt me in iedersgeval geen slimme zet van de mannen van KPN. Over een aantal jaren heeft niemand meer een vaste telefoonaansluiting maar wel ADSL van hen.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2004 23:29 ]
Verwijderd
Een mailtje aan die mannen wil helpen misschien?Grimli schreef op 27 februari 2004 @ 23:29:
Dat zou inderdaad eigenlijk niet zo moeten zijn. Maar toch is het zo. En daar hebben we het maar mee te doen totdat de NMA of OPTA anders beslist.
Verwijderd
koppelverkoop he?Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 23:27:
Waarom zou dat lastig moeten worden, als 1 service niet af neemt (telefoon) waarom zou je dan niet een andere service wel af kunnen nemen (internet/adsl)
???
Dat moet eigenlijk toch mogelijk zijn?
Of denk ik nu te moeilijk na?
Lijkt me in iedersgeval geen slimme zet van de mannen van KPN. Over een aantal jaren heeft niemand meer een vaste telefoonaansluiting maar wel ADSL van hen.
ik vind het trouwens briljant van KPN, ze hebben het monopolie, dus wat is er nou mooier dan dat heel breedbandend nederland elke maand cash overmaakt?
Geen aansluitkosten? Moet je weken wachten voordat kpn die verbinding aangesloten heeft ?Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 23:36:
Gewoon BelBudget aanschaffen, kost 9,70 per maand ofzo.
[edit]
Zie zodirect je email.
[ Voor 17% gewijzigd door Xandrios op 27-02-2004 23:50 ]
Dit topic is gesloten.
![]()