Toon posts:

Krijg drivers LSI Megaraid niet geinstalleerd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Promise eindelijk de deur uit, vandaag de LSI Megaraid sata 150-4 binnen gekregen. Even dokteren voor de configuratie maar dat was zo gepiept. Probleem ligt hem bij de installatie van de drivers in Windows. Ik krijg nu tijdens de eerste startup van Windows een blauw scherm en ik denk dat het daardoor komt.
Na op F5 gedrukt te hebben vraagt hij om de diskette erin te stoppen, waar de nieuwste drivers opstaan, en op enter te drukken. Je geeft dan aan om welke kaart het gaat en dan komt het probleem. Windows zegt dat hij zelf een driver hiervoor heeft en raad aan om die te gebruiken tenzij de fabrikant nadrukkelijk zegt de drivers van hen te gebruiken. Ik wil natuurlijk mijn eigen drivers gebruiken en daarvoor moet je op "s" drukken. Dit vertikt hij dus, hij doet dan niets. Om de drivers van Windows te gebruiken moet je op enter drukken wat ik dus ook maar heb gedaan, maar resultaat is dus een blauw scherm. Iemand een oplossing hiervoor?

• nAFutro
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04-2020

nAFutro

hmm

Het is trouwens F6 maar dat maakt niet uit.

Ik ben ooit wel eens een cdtje tegen gekomen waar staat dat het s moet zijn maar deze pas werkt als je de e indrukt (windows 2000 dacht ik). probeer dat eens

Verwijderd

nAFutro schreef op 27 februari 2004 @ 23:14:
Het is trouwens F6 maar dat maakt niet uit.

Ik ben ooit wel eens een cdtje tegen gekomen waar staat dat het s moet zijn maar deze pas werkt als je de e indrukt (windows 2000 dacht ik). probeer dat eens
Juist, als je op S drukt reageert windows naar mijn gevoel niet. Ik heb is alle knoppen geprobeerd en dat werkte dus wel...

Verwijderd

Topicstarter
Ik dus ook best veel, maar ik zal de e ook eens proberen.

• nAFutro
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04-2020

nAFutro

hmm

is nou je probleem opgelost? was het de e?

Verwijderd

Topicstarter
Eerst op stap, morgen het eerste wat ik doe...

Verwijderd

Topicstarter
Werd wat later...

Maar het lijkt te werken, ondanks dat hij erna aangaf dat hij het bestand msraid nog iets niet kon vinden maar hij draait en herkend de LSI goed.
Nu even de snelheden testen.

Vraag me trouwens af welke simpele ziel dat verzonnen heeft van die "e".
Pagina: 1