Toon posts:

[Photoshop7]Letters draaien

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag letters draaien in photoshop,zodat ze in een circkel passen.
Als ik dit via "create warped text" doe vervormen de letters ook.Dit is echter NIET de bedoelling.weet iemand hoe ik de letters draai zonder dat de letters vervormen?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-05 00:33

André

Analytics dude

Kun je niets met de Free-Transform tool?

Verwijderd

Topicstarter
Even proberen André

Verwijderd

als je een tekstlayer maakt heb je toch boven ( in dezelfde balk waar je grootte enzow van het font instelt) gewoon zown selector zitten waarmee je tekst zo kan doen?! althans, ik deed dat altijd op die manier... geen probleem met vervorming enzow...

* heeft nu effe geen photoshop, anders had ik een screenshotje gemaakt voor je...

Verwijderd

Topicstarter
Dat is de "create wared tekst"tool. ik denk het anders te doen,mischien beetje omslachtig,maar het zijn toch maar 4 woorden voor een logo: 3on3
ik behandel ze afzonderlijk met de "magic wand"en draai ze dan allemaal handmatig.Het is mischien wat gepriegel,maar dan vervormd er niets denk ik.

Bedankt voor jullie antwoord,en vooral de snelheid,dat op een vrijdagavond!

Verwijderd

Misschien kun je beter even Illustrator erbij pakken. Daarmee gaat dat wel vrij gemakkelijk, en je kunt hem dan zo in je PSD placen.

Verwijderd

Photoshop CS heeft wel de mogelijkheid om over een path te typen, maakt niet uit welke shape. Helaas gebruik je photoshop 7 dus heb je eigenlijk niet zoveel aan mijn antwoord :)
Uiteraard kan Illustrator het ook.

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt!
iedereen bedankt voor hun antwoorden!
ik zou best het resultaat willen laten zien,maar ik kan nu even niets online zetten.

Bedankt allemaal!

Verwijderd

Kun je uitleggen hoe je het hebt gedaan? ben er nl benieuwt naar :+

Verwijderd

* is erg benieuwd naar dat logootje... 3 on 3 on a halfcourt?! :P
Pagina: 1