Ik heb een vraagje m.b.t het aansluiten van een ADSL-verbinding van MyADSL. Volgens de handleiding moet de splitter worden aangesloten op 't hoofd-telefoonstopcontact in de meterkast, deze toch?. Maar het maffe is; daar komen twee telefoonsnoeren uit, terwijl ik toch echt een (analoge) PSTN-aansluiting heb. Hoe moet ik daarop mijn splitter aansluiten? Ik mag volgens de opschriften het hoofd-telefoonaansluiting-kastje absoluut níet openen schroeven, en de waarschuwing geisoleerd gereedschap te gebruiken schrikt me ook een beetje af. Het bovenste klepje kon ik wel openmaken, dat ziet er zo en zo uit.
Ik heb in het verleden ISDN gehad, maar dat is al een jaartje of 2 de deur uit. Wel is het hier zo, telefoon 1 en telefoon 2 (vermoedelijk op verschillende binnen-lijnen) kunnen niet met elkaar praten. Via telefoon 2 is telefoon 1 wel te beluisteren, maar andersom niet, en als telefoon 2 in een extern gesprek zit, en telefoon 1 komt erbij, dan overruled telefoon 1. Misschien een beetje omslachtig uitgelegd, maar 't is ook wel een vreemde situatie.
Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Ik snap er namelijk geen snars meer van, ook al leek het zo makkelijk...
Ik heb in het verleden ISDN gehad, maar dat is al een jaartje of 2 de deur uit. Wel is het hier zo, telefoon 1 en telefoon 2 (vermoedelijk op verschillende binnen-lijnen) kunnen niet met elkaar praten. Via telefoon 2 is telefoon 1 wel te beluisteren, maar andersom niet, en als telefoon 2 in een extern gesprek zit, en telefoon 1 komt erbij, dan overruled telefoon 1. Misschien een beetje omslachtig uitgelegd, maar 't is ook wel een vreemde situatie.
Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Ik snap er namelijk geen snars meer van, ook al leek het zo makkelijk...