Ook een cookie?
Noem ook even op wat je zelf al geprobeerd hebt om dit probleem op te lossen.
- ik kan niet zoiets vinden als gpedit.msc (xp + 2000) om het misschien uit te schakelen
- ik heb het programma traymanager geprobeerd, maar dit zet zelf zo'n icoontje neer wat ik al helemaal niet wil (ook een ander programma geprobeerd, ben de naam vergeten, maar zette ook zelf een icoontje neer)
Ook een cookie?
Misschien kan het ook met tweakui.
edit:
Shit, verkeerd gelezen. Dan staat hij helemaal uit. Misschien kun je je explorer.exe laten crashen. Dan zijn alle icoontjes weg
[ Voor 41% gewijzigd door Noork op 28-02-2004 14:12 ]
laat maar.... verkeerd gelezen!
[ Voor 23% gewijzigd door Zware Unit op 28-02-2004 14:12 ]
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
maar om dit nou iedere keer te moeten doen...Noork schreef op 28 februari 2004 @ 14:12:
Misschien kun je je explorer.exe laten crashen. Dan zijn alle icoontjes wegmaar blijft het programma doordraaien.
Ook een cookie?
Oke, als je eens echt bewust explorer.exe wil laten crashen, lukt het natuurlijk niet. Schrijf er anders een leuk programmaatje voor
Verwijderd
laat maar, ook verkeerd gelezen
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2004 14:36 ]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 12:54
extra > taakplanner uitschakelen moet toch al genoeg zijn lijkt me?
iedereen die het leest, leest het eerst verkeerd
Ook een cookie?
Ook een cookie?
Probeer het eens, vind je iets beters laat het dan even weten in deze thread want ik ben altijd op zoek naar betere oplossingen voor iets dat eigenlijk al werkt
btw ik heb beta10 gebruikt.
ik heb het geprobeerd en het werkt nietRataplan_ schreef op 29 februari 2004 @ 15:17:
Ik ben daar ook mee bezig geweest. Niet perse voor die taskscheduler, maar wel voor een ander icoontje. Kijk eens naar Traysaver, da's een freeware tool (ff google naar traysaver) en die kan je alle draaiende processen laten 'hiden'. Vervolgens kan je ook traysaver ZELF laten hiden. Met een toetscombo (standaard ctrl-alt-T meen ik) kan je hem dan weer oproepen.
Probeer het eens, vind je iets beters laat het dan even weten in deze thread want ik ben altijd op zoek naar betere oplossingen voor iets dat eigenlijk al werkt
btw ik heb beta10 gebruikt.
ik kan alle icoontjes weghalen, behalve de taakplanner?!
je kan ook iets kiezen met een ToolTip in dat programma, maar dat pikt-ie ook niet
Ook een cookie?