Toon posts:

xp doet ineens vaag

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb windows xp sp1 draaien en opeens doet hij vreemd, hij vraagt ineens om een wachtwoord terwijl hij dat nooit vroeg en ik dit nooit heb ingesteld.
En aan de linkerkant van het scherm waar de maptaken staan zijn weg, deze krijg ik ook niet meer terug met map opties en software kan ik niet meer openen in configuratie scherm.
en met afsluiten krijg ik nu ineens geen blauw scherm meer maar een zwart met een venstertje erin(niet erg overigens)
Ik krijg geen errors ofzo, dit is zomaar gekomen nadat ik em pc ff 2 dage aan heb laten staan achter elkaar. en toen ik het daarna opnieuw opstarte deed hij zo..

mijn config is(niet boeiend maarja):
amd xp2500
abit nf7-s
512mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Zet hem eens terug via systeemherstel. Snelste methode.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
heb je wel virusscanner draaien???... klinkt als virus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit komt doordat het .NET user account is geinstalleerd met de updates.
Je kunt deze verwijderen in je configuratiescherm bij de gebruikers en dan krijg je dat login scherm niet meer.

Ook kun je TweakXP downloaden van de Microsoft site. Daarmee kun je ook instellen dat je automatisch onder een bepaalde gebruiker inlogd en je dus ook geen aanmeldingsscherm krijgt te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan mijn eigen account niet verwijderen in het configuratie scherm :(
kan blijkbaar mijn eigen account verwijderen :s

maar iemandeen verklaring voor die andere dingen?
heb btw geen virus volgens mcafee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je bent al vaker gewezen op het feit dat zelf initiatief tonen een vereiste is op GoT - deze vraag is al vaker voorgekomen - ik zie je echter niet vertellen wat daar allemaal al mee gebeurd is.

Dit topic gaat dan ook dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.