Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-11 11:57
Ik heb een vraagje aan jullie. Zijn er meer mensen die last hebben met een siemens dat hij soms uit zichzelf uit gaat? Ik heb zelf de siemens c62. Mn vriendin heeft een C55 en die doet het ook en een vriend van heeft ook een C55 en die doet datzelfde ook. Hiervoor had ik een C45 en die had er nooit last van. Dus mijn vraag: Zijn er meer die dit "probleem" hebben en weten wat het is, ik kan er niks over vinden. Alvast bedankt

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Verwijderd

Mijn c55 valt soms ook zo ineens uit en heeft ook regelmatig een kaart fout :(

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-09 23:51

wouterve

Swinger of States

Ik heb ook een Siemens C55 en ik heb van hetzelfde probleem lastgehad. Eerst dacht men bij Phonehouse dat het aan de batterij lag, en kreeg ik een nieuwe batterij. Dat bleek niet zo te zijn, de telefoon bleef, volledig at random, uitvallen en wilde dan vervolgens ook niet meer aan. Ik ben toen weer teruggegaan naar Phonehouse en die hebben hem toen voor me opgestuurd - het toestel is toen binnen de garantie gerepareerd en heeft het mankement sindsdien nooit meer vertoond. Op de werkbon stond niet precies waar het aan gelegen had, dus over de aard van het probleem kan ik je weinig vertellen. Ik kan je alleen adviseren om er eens mee terug naar de winkel te gaan :)

Verwijderd

@ wouterve: tnx voor de tip
Zal ik eens doen ;)
En wat houdt zo'n kaart fout eigenlijk in?

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 22:40:
@ wouterve: tnx voor de tip
Zal ik eens doen ;)
En wat houdt zo'n kaart fout eigenlijk in?
Dan heeft ie miscommunicatie met je simkaart... Bij de 35 serie een bekend probleem als je hem liet vallen..

Ik heb trouwens ook last gehad van een uitvallende S55. Daar heb ik een ander toestel voor terug gehad.
In dit geval had het de software kunnen zijn of een contactje wat niet helemaal goed zat. Hij crashte iig voordat hij uitviel..

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Pagina: 1