Is dit een goede monitor voor games?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-08 01:50

PcManiaxx

ondertitel duh

Topicstarter
Mensen, ik moet dit echt weten! Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen ;)
Ik wacht al ongeveer 3 maanden op mijn Iliyama E430 B en nu hoor ik dat ie niet meer leverbaar is. Das dus echt zwaar f*cked up :( ;(

Maar ik kan nu een andere monitor krijgen van de zaak waar ik em besteld heb.
Het betreft een BenQ 17 inch tft FP731 Black. Ik heb hier al best wel wat positieve dingen over gehoord. Maar het heeft een responstijd van 25 ms. De Iliyama heeft 16 ms. Is dit genoeg voor spellen? Wat zijn jullie ervaringen met dit scherm? En zal ik geen ghosting zien?

Ik kan het scherm vanavond zo op komen halen. Ik zie jullie reacties graag tegemoet.

Verwijderd

PcManiaxx schreef op 27 februari 2004 @ 18:53:
Mensen, ik moet dit echt weten! Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen ;)
Ik wacht al ongeveer 3 maanden op mijn Iliyama E430 B en nu hoor ik dat ie niet meer leverbaar is. Das dus echt zwaar f*cked up :( ;(

Maar ik kan nu een andere monitor krijgen van de zaak waar ik em besteld heb.
Het betreft een BenQ 17 inch tft FP731 Black. Ik heb hier al best wel wat positieve dingen over gehoord. Maar het heeft een responstijd van 25 ms. De Iliyama heeft 16 ms. Is dit genoeg voor spellen? Wat zijn jullie ervaringen met dit scherm? En zal ik geen ghosting zien?

Ik kan het scherm vanavond zo op komen halen. Ik zie jullie reacties graag tegemoet.
Ik denk niet dat je ghosting ziet, maar dat is alleen zelf te merken dus :9 . Ik zou hem dus eerst uit proberen voor dat je hem koopt! (heb ik zelf toen ook gedaan bij mijn ADI A715 ;) ). Ik denk dat het mee zal vallen maar er zijn snellere schermen dacht ik van Benq!
Daarnaast zijn de Iyama's nu dacht ik beter leverbaar hoor, dus kijk anders eens rond bij een andere zaak. (*pricewatch? :9 ) Of moet je verplicht daar kopen?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2004 18:55 ]

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-08 01:50

PcManiaxx

ondertitel duh

Topicstarter
We mogen em van de zaak vanavond even onder handen nemen :Y)
Maar ik hoop echt dat het wat is, want 3 maanden op een scherm wachten komt je echt de strot uit.

Edit: Er is inderdaad ook een VEEL snellere en dan heb ik het over 12 ms :o
Aso gewoon :*)

[ Voor 24% gewijzigd door PcManiaxx op 27-02-2004 19:01 ]

Verwijderd

PcManiaxx schreef op 27 februari 2004 @ 18:59:
We mogen em van de zaak vanavond even onder handen nemen :Y)
Maar ik hoop echt dat het wat is, want 3 maanden op een scherm wachten komt je echt de strot uit.
Succes met uittesten maar kan je hem niet ergens anders kopen die Iyama :?

Kijk ook even hier rond: TFT Monitor 17"

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2004 19:35 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit is echt een kwestie van lezen van reviews, en (zoals je al gaat doen) het uitproberen van de monitor. Toms Hardware Guide heeft bijvoorbeeld een aantal mooie TFT roundups :)

Dit topic is gesloten.