Toon posts:

driver Kobishi pcmcia 10/100 mbps

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals zo velen. kan ik ook geen driver vinden voor mijn network kaart van kobishi.
Alleen bij mij gaat het om de ¨ hooked on a wire¨ versie, dus geen wireless. Kan iemand me aan deze driver helpen, of zijn er drivers van andere merken die het ook doen.

Muchas gracias

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-07 22:06
Heb je ze nie op cd/floppy erbij? Zoek anders ff op een p2p netwerk ofzo. Zal na ut eten wel ff voor je zien.

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-07 22:06
Oke, ik kan ze ook niet vinden. Wel vond ik dit op http://www.2ghz.nl/download/kobishi/:
Halverwege 2003 is Le Box trading, oftewel Kobishi failliet gegaan. Snel daarna was de site met drivers ook niet bereikbaar. Een goede mirror is er helaas niet. Personeel en voorraad is overgenomen door Pirox. Je kan bij hun terecht voor al je Kobishi vragen en problemen.

Wij gaan zelf proberen om zoveel mogelijk drivers online te zetten. Heb je toevallig nog een CD liggen van Kobishi, zip hem dan en e-mail deze naar sales@2ghz.nl .

Naam OS Grootte Filenaam

Kobishi Wirelsss USB adapter Windows en Linux 7,27 Mb kobwirelusb.zip
Kobishi Wirelsss accesspoint WA211 Windows 750Kb kobwirelapwa211.zip
Kobishi Wireless PCMCIA card WP210 Windows en Linux 7,85 Mb kobwirelpcmciaWA210.zip
Kobishi Webcam 508 Windows 132Kb drvkobishi508webcam.zip
Kobishi Accesspoint 802.11G 54Mb Handleiding 7,37 Mb Kobishi_accesspoint54.zip

Ons mailen over drivers heeft echt geen zin, dit is alles wat wij in ons bezit hebben.

Verwijderd

Topicstarter
He thanx voor de moeite.
wat jij had gevonden, daar was ik in mijn zoektocht dus ook al op terecht gekomen. Beetje sheity that bedrijven bankrupt kunnen gaan, had anders veel moeite gescheeld.
Dan moet ik bij mijn ouders de zolder maar weer overhoop gaan halen, om die driver ergens tussen mijn spullen te vinden.