Ik ben al een poos fan van douche-mesh. Maar t is er nooit van gekomen, k had net nieuwe grijze mesh. Maar vandaag toch maar ff naar de gemeentewerf gefietst. Helaas werd alles in een perscontainer gegooid

. Maar na vragen

bleek er een net iemand zn bad- en keukenzooi te hebben gedump en dat lag nog ergens in een hoek. Dus ben daar ff gaan neuzen. Er lad idd enkele meter slang

Bovendien lag er een Huge RVS of alu afzuigkap echt 150x100cm ofzo

Dit had ook aardige mod-potentie. Maar helaas was ik op de fiets en moest t laten liggen
Ik had niet heel veel tijd meer maar hier enkele tips/ probeersels:
Je kan dus gewoon de ijzerzaag pakken en op maat zagen. Binnenin de slang zit een rubberen slang. Aan de uiteinden zit een dopje op die binnenslang Dat dopje wordt dan weer in de ijzerenslang geklemd. Door het koperen dopje passen net 4pinnen van een molex. Dwz alleen heen, terug gaat niet, teminste op die manier kwam ik er achter dat door hard trekken het dopje eraf kon.
Ik heb er voor gekozen om de binnenslang te laten zitten. Voor molex aansluitenen gaat dit dus perfect volgens mij. Wil je meer draden door je mesh hebben dan kan je ook die rubberen slang er uithalen.
Dit stuk slang heb ik al op maat gezaagd voor mn HD. Het mooie is dat er in die dop schroef draad zit zodat hij zichzelf op de molex tapt en goed vast zit. De molex moet je wel ff op maat snijden die puntjes op de zijkant eraf en een klein beetje van de randjes

Mooie aansluiting of niet??
Ik ben nu aan deze kant begonnen met zagen van de slang maar als je aan de anderekant begint kan je volgens mij de het ijzeren gedeelte van de slang uitelkaar draaien en dan kan je hem om je ATXkabel heen draaien. zodat die ook mooi gemeshed is. Dit heb ik nog niet geprobeerd.