Problemen met Medion P4 2.0 ghz

Pagina: 1
Acties:

• Jman
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-02 08:04

Jman

jfphoto.nl

Topicstarter
Het volgende :

Ik hebben hier een medion pc staan van een klant die geen USB apparatuur wil herkennen, als ik bijv. een printer aansluit dan ziet de computer de printer wel maar als je die dan probeert te installeren dan kan daar met geen mogelijkheid goede drivers voor gevonden worden, het zelfde met bijv. een scanner.
Opnieuw installeren met een andere harde schijf gaat ook niet want dan loopt die gewoon vast met de installatie...

Iemand een goede tip?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Move Complete Systemen & Laptops > Overige Hardware

Je zegt dat de PC geen drivers kan vinden... heb je daarbij gekozen voor het handmatig uitkiezen van de driver? Windows XP wil nog wel eens tegenwerken bij niet-WHQL drivers. Probeer eens handmatig een driver uit te kiezen, als je dan een foutmelding krijgt is het handig die hier te vermelden

• Jman

Jman

jfphoto.nl

Topicstarter
Dat heb ik idd al geprobeerd, ik krijg niet echt foutmeldingen maar de XP zegt gewoon dat de drivers er niet zijn. Als ik ze zelf instel dan doet die het als nog niet.

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-08-2025
Niet om het één of het ander... maar USB-apparaten moeten met de bijbehorende drivers geïnstalleerd worden VOORDAT ze in de PC geplugt worden, de meeste apparaten tenminste. Je moet dus goed zoeken naar drivers en die eerst installeren voordat je het apparaat aan de PC zet...

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-05 11:00
Bij veel USB apparaten is het nodig om éérst de software + drivers te installeren en daarna pas de hardware aan te sluiten. Probeer dat eens...

• Jman

Jman

jfphoto.nl

Topicstarter
Ja, dat heb ik dus ook al tig keer geprobeerd maar dan pakt die de drivers evenmin, daarna ben ik pas gaan proberen om USB apparaten eerst aan te sluiten

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:53

Sjod

Ik ben goed luisterend

misschie je chipsetdrivers opnieuw instaleren

Verwijderd

Biosupdateje? :)

Verwijderd

download es eerst SP1 want dat was bij mij ook de oplossing, k zien nl. nie staan dat je die al hebt.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2004 16:51 ]

• Jman

Jman

jfphoto.nl

Topicstarter
Windows is helemaal up to date, een bios update met de aldi pc's is niet echt aan te raden heb ik gehoord :|

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-08-2025
Jman schreef op 27 februari 2004 @ 16:54:
Windows is helemaal up to date, een bios update met de aldi pc's is niet echt aan te raden heb ik gehoord :|
Zit er een VIA-chipset op? Dan raad ik je aan om ffies de 4in1-drivers erover heen te gooien.

Waarom zou een bios update niet aan te raden zijn met Aldi-PC's? Het kan op elke PC fout gaan, dus eigenlijk beetje onzin.
Pagina: 1