ik weet dat dit al is langs gekomen maar ik kan het niet meer vinden
ik was op zoek naar een ringtone maar ik kon nergens een goeie vinden dus ondanks dat het duur is ging ik naar mobelle en vond daar een goede en heb deze besteld enzo. krijg ik een PUSH bericht ofzo [Sony Ericsson T610] ik klik op laden en kom op een pagina waarbij ik moet klikken op download dus ik doe dat, krijg ik het bericht pagina te groot om terug te sturen
hoe kan dit en wat moet ik er tegen doen? kost me namelijk flink wat geld
Je hebt vast en zeker Orange, en je probeert iets te downloaden via WAP.
In dat geval is datgene wat je toegestuurd wordt groter dan een bepaald aantal kilobytes, dat wordt gefilterd door de proxy van Orange. Kun je weinig aan doen vrees ik...
In dat geval is datgene wat je toegestuurd wordt groter dan een bepaald aantal kilobytes, dat wordt gefilterd door de proxy van Orange. Kun je weinig aan doen vrees ik...
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Uhmm, is je cache op je mobiel misschien vol? Misschien ff leege, weet nie hoe wan't heb geen ervaring met dat toestel.
Krijg je dat bericht van je telefoon, of van het paginaatje? Maw ziet het eruit als een Sony-Ericsson foutmelding, of niet?
Een pagina kan maar een maximale grote hebben om te laden. Dit is dus inclusief plaatjes en bestanden. Voor Siemens weet ik dat dit max 20kb kan zijn, voor NEC max 40kb en ik dacht voor de T610 max 50kb (of 60), dus als je ringtone (inclusief pagina) groter is, dan kan deze niet laden en zal hij een bericht als deze kunnen geven.
Ceci n'est pas une signature!
chache geleegd en nog steeds niks, en de pagina kan nooit groter dan 60 kb zijn wat op de pagina zelf staat alleen download en de ringtone zal niet groter zijn dan 10kb...
en of ik dat bericht van de tel of pagina krijg hoe kan ik dat wten?
en of ik dat bericht van de tel of pagina krijg hoe kan ik dat wten?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2004 21:44 ]
niks is beter dan mobbelle maar ook niks duurder 
en bij myt610 hebben ze de ringtone pas als ie al oud is...
en bij myt610 hebben ze de ringtone pas als ie al oud is...
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2004 22:01 ]
Pagina: 1