Toon posts:

Waarom verklooien freehostingservers je code?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een aantal freehosting servers geprobeert en ieder keer valt het me op dat ze het voor elkaar krijgen mijn code te verklooien. Ik heb mijn code gechecked op w3c en kreeg een valid, maar nadat ik hem geupload had naar de hostingservers krijg ik ineens tientallen fouten en al die fouten staan in de door de hoster toegevoegde code , waardoor ik dus het Afbeeldingslocatie: http://www.w3.org/Icons/valid-html401linkje naar w3c niet meer mag gebruiken :(

Somigen krijgen dat zelfs voor elkaar bij je stylesheets, maar wat ik nog het ergste vind is dat somige hosters niet alleen de "valid html code" vernagelen door fouten in hun eigencode, maar dat ze zelfs je hele pagina verklooien door foute tags waardoor bepaalde elementen die jij had ingebracht gewoon wegvallen ;(

voorbeeld:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
<!-- START HOME FREE HEADER CODE -->

<!--- Remote address recorded V33.2 ---->

<!-- Site Hosted At www.livegate.net --->

<!-- Contact abuse@livegate.net to report this account --->
<!-- END HOME FREE HEADER CODE -->

<!--top and pagelogo-->

<div id="header" class="center">
  <h1>Welcome</h1>
  <!--<span id="logo">
<a href="http://link naar site" target="_self">
[img]"../images/logo.png"[/img]
</a>
</span>-->
  <!--First fix the logo before unspan-->
</div>

Hier is mijn header dus niet te zien op de pagina van de hoster :(

Wie herkent deze problemen en weet toevallig een goede freehoster die niet je code verkloot?
Mijn eigen provider is jammer genoeg niet echt een optie, omdat ik daar een erg beperkte bandbreedte heb ;(

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2004 15:45 ]

• bunneh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-01 11:50
als je dat zo graag wilt , dan schaf je toch fatsoenlijke webhosting aan ??

is maar een paar euro per maand

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

bunneh schreef op 27 februari 2004 @ 17:45:
als je dat zo graag wilt , dan schaf je toch fatsoenlijke webhosting aan ??

is maar een paar euro per maand
Of je betaalt een hoster gelijk voor het hele jaar, ben je gelijk klaar! Vaak nog email erbij ook, scriptjes kunnen draaien en subdomeinen ( heerlijk subdomeinen )

[ Voor 14% gewijzigd door swampy op 27-02-2004 17:47 ]

There is no place like ::1

• MasterFreak
  • Laatst online: 13-05 06:59

MasterFreak

Zeker weten!

http://www.gratiz.nl/homepage.html Hier staat een hele lijst met gratis webspace aanbieders :).

Verwijderd

Topicstarter
Ow ik denk dat ik niet goed begrepen word. Kijk dat ik een banner of textlink moet plaatsen vind ik geen probleem. En de reden dat ik een freehoster wil is omdat ik eerst even aan het "test"draaien ben. LAter als alles oke is merge ik de boel wel naar een betaalde host, maar dat doet niets af aan de vraag waarom ze je code zo verknallen :(

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-05 18:03

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

anders moet je eens op www.freewebs.com kijken, daar krijg je ook geen reclame op je website.

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 18:55:
Ow ik denk dat ik niet goed begrepen word. Kijk dat ik een banner of textlink moet plaatsen vind ik geen probleem. En de reden dat ik een freehoster wil is omdat ik eerst even aan het "test"draaien ben. LAter als alles oke is merge ik de boel wel naar een betaalde host, maar dat doet niets af aan de vraag waarom ze je code zo verknallen :(
En? Het is gratis! Als het niet goed werkt voor jou...ga naar een andere gratis provider of naar een betaalde!

Verwijderd

Topicstarter
swampy schreef op 27 februari 2004 @ 20:16:
[...]

En? Het is gratis! Als het niet goed werkt voor jou...ga naar een andere gratis provider of naar een betaalde!
Het gaat er niet om of het gratis is of niet? Dat ik bepaalde functionaliteit moet inleveren omdat het gratis is vind ik niet erg. Ik vind het echter wel kwalijk als een een simpele topbox niet getoont word door foutieve code van de hosting service.
Het is toch niet teveel gevraagt om in elk geval je site normaal te kunnen tonen?
(met of zonder reclame boeit me niet zo)

Ik vraag er toch niet om of jullie mij willen beoordelen op een vraag /opmerking die ik stel? Ik vraag gewoon of anderen ook deze ervaringen hebben met freehosters wat is daar mis mee?
offtopic:
aan een aantal reacties te zien heel veel

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 23:04:
[...]

Het gaat er niet om of het gratis is of niet? Dat ik bepaalde functionaliteit moet inleveren omdat het gratis is vind ik niet erg. Ik vind het echter wel kwalijk als een een simpele topbox niet getoont word door foutieve code van de hosting service.
Het is toch niet teveel gevraagt om in elk geval je site normaal te kunnen tonen?
(met of zonder reclame boeit me niet zo)

Ik vraag er toch niet om of jullie mij willen beoordelen op een vraag /opmerking die ik stel? Ik vraag gewoon of anderen ook deze ervaringen hebben met freehosters wat is daar mis mee?
offtopic:
aan een aantal reacties te zien heel veel
Het is een gratis hoster, je hebt alle tijd gehad om hun regels te zien en je bent er mee akkoord gegaan toen je je registreerde.

Natuurlijk is het moraal gezien wat lullig dat je code naar de klote gaat, maar ja... dat mogen ze..staat in hun regels. Als je niet eens bent met hun regels stap je maar op, als het een betaalde host had, dan kon je nog zeggen van "ahum, er klopt hier iets niet" , maar op een gratis host krijg je wat ze aanbieden... dat is alles!

Ik raad aan NIET voor lycos of geocities te gaan, die maken je code vaak ook erg naar de kloten.

Een betaalde host is en blijft het best, zelfs als is het een betaalde host zonder domein name maar op subnaampje!

Misschien is De Digitale Stad iets voor je, nederlandse hoster, was al vroeg op het internet, en ze kosten niet meer dan een paar euro per maand, natuurlijk geen domein naam maar wel genoeg ruimte!

Je hebt advies genoeg gehad.... weet nu waar redelijke hosters te vinden.

En een morele discussie over dat freeservers je code verkloot..wat wil je ermee bereiken. Een petitie houden om freeservers to "forceren" iets eraan te doen?

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 15:42:
Mijn eigen provider is jammer genoeg niet echt een optie, omdat ik daar een erg beperkte bandbreedte heb ;(
Het is een testsite, maar je hebt toch veel bandbreedte nodig?

Heb je al aan de hoster zelf gevraagd of die geldige code wil gebruiken of op een andere manier het probleem wil oplossen?

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:09
Of je host het zelf, omdat het een testsite is?

• Fernoráto
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-11-2025
Inderdaad, zet even op je eigen pc een servertje op met behulp van IIS of Apache, dan kun je meteen kijken of alles werkt, geen gezeik met uploaden, als je PHP en/of mySQL en/of Perl nodig hebt installeer je dat even.

Verwijderd

Topicstarter
Freezerator schreef op 28 februari 2004 @ 11:25:
Of je host het zelf, omdat het een testsite is?
|:( dat ik daar zelf niet aan gedacht heb |:(
Pagina: 1