Ik heb al een aantal freehosting servers geprobeert en ieder keer valt het me op dat ze het voor elkaar krijgen mijn code te verklooien. Ik heb mijn code gechecked op w3c en kreeg een valid, maar nadat ik hem geupload had naar de hostingservers krijg ik ineens tientallen fouten en al die fouten staan in de door de hoster toegevoegde code , waardoor ik dus het
linkje naar w3c niet meer mag gebruiken 
Somigen krijgen dat zelfs voor elkaar bij je stylesheets, maar wat ik nog het ergste vind is dat somige hosters niet alleen de "valid html code" vernagelen door fouten in hun eigencode, maar dat ze zelfs je hele pagina verklooien door foute tags waardoor bepaalde elementen die jij had ingebracht gewoon wegvallen
voorbeeld:
Hier is mijn header dus niet te zien op de pagina van de hoster
Wie herkent deze problemen en weet toevallig een goede freehoster die niet je code verkloot?
Mijn eigen provider is jammer genoeg niet echt een optie, omdat ik daar een erg beperkte bandbreedte heb
Somigen krijgen dat zelfs voor elkaar bij je stylesheets, maar wat ik nog het ergste vind is dat somige hosters niet alleen de "valid html code" vernagelen door fouten in hun eigencode, maar dat ze zelfs je hele pagina verklooien door foute tags waardoor bepaalde elementen die jij had ingebracht gewoon wegvallen
voorbeeld:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| <!-- START HOME FREE HEADER CODE --> <!--- Remote address recorded V33.2 ----> <!-- Site Hosted At www.livegate.net ---> <!-- Contact abuse@livegate.net to report this account ---> <!-- END HOME FREE HEADER CODE --> <!--top and pagelogo--> <div id="header" class="center"> <h1>Welcome</h1> <!--<span id="logo"> <a href="http://link naar site" target="_self"> [img]"../images/logo.png"[/img] </a> </span>--> <!--First fix the logo before unspan--> </div> |
Hier is mijn header dus niet te zien op de pagina van de hoster
Wie herkent deze problemen en weet toevallig een goede freehoster die niet je code verkloot?
Mijn eigen provider is jammer genoeg niet echt een optie, omdat ik daar een erg beperkte bandbreedte heb
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2004 15:45 ]