Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Het geweigerde e-mailadres is ...@chello.nl. Onderwerp 'test', Account: 'mail.pricefighters.nl', Server: 'smtp.wanadoo.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '554 <...@chello.nl>: Recipient address rejected: Relay access denied', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 554, Foutnummer: 0x800CCC79
Ik zit samen met iemand op internet via een router. Hij kan zonder problemen zijn mail ophalen maar ik niet.
Het bovebstaande bericht dat geeft outlook express. Het vage is, ik kan wel email ophalen maar niet versturen. Nu kreeg ik van de helpdesk van wanadoo te horen dat mijn router niet goed zou staan. De poorten zouden niet goed staan. Ik heb gekeken en dit is het niet.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand is?
guido
Ik zit samen met iemand op internet via een router. Hij kan zonder problemen zijn mail ophalen maar ik niet.
Het bovebstaande bericht dat geeft outlook express. Het vage is, ik kan wel email ophalen maar niet versturen. Nu kreeg ik van de helpdesk van wanadoo te horen dat mijn router niet goed zou staan. De poorten zouden niet goed staan. Ik heb gekeken en dit is het niet.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand is?
guido