ie6 laad niets

Pagina: 1
Acties:

• bougher
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-03-2015
Hee hallo,

Mijn browser kan van de ene op de andere dag niet meer pagina's in een nieuwe window laden ( rechtse muis "open in nieuw window"). Ook frames die door internet worden geopend in een nieuw frame laden niets. Er komt geen adres in de adresbalk te staan, en onderaan geeft er ook niets de schijn van dat deze ergens mee bezig is.
Ik heb adaware er over heen laten fietsen, virusscan gedraaid, een of andere dll geactiveerd die ik hier in een topic zag, stopzillla afgezet, de laatste updates van windows erop gezet...
Ik weet het niet meer :? Iemand die dit probleem eerder heeft gehad?

da groetuh

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Geef even aan wat je precies gedaan hebt (welke DLL geregistreerd, met welke virusscanner) - post verder even je HiJackThis log file ;)

Windows Operated Systems >> Software Algemeen

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

bougher schreef op 27 februari 2004 @ 15:18:
Iemand die dit probleem eerder heeft gehad?
Yup. Sterker nog, het is zo vaak gevraagd (en beantwoord :P ) dat het in de SA FAQ: Outlook (Express), Internet Explorer, MSN messenger is gezet. Lees dat dus even door.

Overigens welkom op GoT :)

Het is handig om voor een volgend topic, de sticky topics (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif) door te lezen voor wat extra uitleg over hoe en wat :)

[ Voor 22% gewijzigd door F_J_K op 27-02-2004 15:58 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)