Toon posts:

3M MP 8635 Multimedia Projector

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kan deze voor weinig kopen(3m mp 8635) maar weet niet of het wat is voor thuis gebruik dan wel te verstaan.

Ratje

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-02 13:08
Wat is het uberhaubt?

Veel te weinig info.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
pics ? specs ?

• Bent
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-02-2025
volgens mij bedoel je een 3M projector.
dit zijn de specs: http://www.epinions.com/p...635_LCD_projector_MP8635D

zo als je ziet staat erbij: desktop. dus niet echt geschikt voor thuis bioscopen, en het is sowieso al een bagger ding. ik weet niet hoeveel je ervoor wou gaan betalen maar ik zou er niet meer dan 150 euro voor geven.

je zou mischien je SP een beetje kunnen verduidelijken door er tenminste bij te zetten dat het over een beamer gaat.

en als je 1 keer zoekt op google voor mp 8635 zul je zien dat meteen het bovenste resultaat al prijs is. :/

edit: net te laat

Verwijderd

Topicstarter
ok bagger ding dus omdat ?? te weinig ansi lumen?

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
http://www.projectorcentr...ctor_spec.cfm?part_id=697

Het is een leuke instap-projector. Het enige grote nadeel van dit apparaat is de lage contrastratio van 100:1, voornamelijk films die "zich in het donker afspelen" gaat een probleem worden.

Ik zou zeggen als je er niet al te veel geld voor neer moet leggen (ca. 300-400 euro) dan heb je een leuke projector om mee te beginnen.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Doe voortaan alsjeblieft wat beter je best op de topicstart en het uitzoeken van een goede topictitel. Zeg even duidelijk waarvoor je hem wilt gebruiken en dan kan iemand anders beoordelen of hij daar bruikbaar voor is. :)

titelchange

Verwijderd

Topicstarter
contrastratio van 100:1 ok lees net dat dat belangrijk is Thx
dan kijken we nog wel ff verder.

8)7 sorry hoor maar ben een noob maar heb wel mijn antwoord of ik hem wel of niet moet kopen niet dus

Ratje
Pagina: 1