Ik heb een serial ata schijf in een systeem zitten met een ASUS A7N8X-E moederboard. Nu wil ik ook een IDE HD er in hangen. Maar als ik de IDE schijf er naast zet, dan wil hij booten vanaf die schijf en niet meer van de Serial ata schijf. Hoe kan dit? Misschien een BIOS setting?
Processors, Mobo's & Geheugen > Opslagmedia & I/O Controllers
Het is hier op GoT de bedoeling dat je eerst vooronderzoek doet eer je een topic opent. Daaronder valt o.a. het raadplegen van de FAQ van het probleem-gerelateerde GoT-subforum
Kijk dus eens in de FAQ van dit subforum onder "Mijn IDE configuratie is brak, hoe komt dat?" bij "Bootvolgorde" 
Herlees eens de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten
Het is hier op GoT de bedoeling dat je eerst vooronderzoek doet eer je een topic opent. Daaronder valt o.a. het raadplegen van de FAQ van het probleem-gerelateerde GoT-subforum
Herlees eens de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten
[ Voor 3% gewijzigd door BalusC op 27-02-2004 15:15 ]
Dit topic is gesloten.
![]()