Toon posts:

tom tom

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat heb ik nodig om TOM Tom nav op mijn Ipac 2210 te plaatsen en wat kost dit ongeveer en hoe moet ik het installeren?

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09 18:46
Alle informatie over de prijs staat op http://www.tomtom.nl/

Installatie handleidingen krijg je als je tomtom aanschaft.

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dit kan je zelf goed vinden op www.tomtom.nl. Succes met je zoektocht... ;) En welkom trouwens..

Kijk ook even naar de FAQ voor de volgende keer. Het is hier de bedoeling dat je eerst wat aan zelfonderzoek doet en dan als je er eventueel niet uitkomt hier een topic opend met veel relevante info. :)

Sorry pippy, vorige reactie wat veranderd, was misschien een beetje te bot antwoord van mij :>

[ Voor 117% gewijzigd door Br@m op 27-02-2004 15:21 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Wat aardiger reageren tegen nieuwe users mag wel Br@m ;) Even netjes erop wijzen hoe het er hier aan toe gaat is een heel wat fijner welkom dan jouw post hierboven :)

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Topicstarter
dank voor jullie reactie. En ja dit was de eerste keer!

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ReemF schreef op 27 februari 2004 @ 15:12:
Wat aardiger reageren tegen nieuwe users mag wel Br@m ;) Even netjes erop wijzen hoe het er hier aan toe gaat is een heel wat fijner welkom dan jouw post hierboven :)
Je hebt idd gelijk, ik het even wat veranderd. Excuus...

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Anyhow, welkom op GoT :)

Om het leuk en interessant te houden voor iedereen, hebben we een aantal 'eisen' aan een topic (en aan een reactie maar dat wist Br@m al :+ )
Dit staat grotendeels uitgelegd in de FAQ forumgedrag: met als belangrijkste vraag het eerst zelf uit te proberen te zoeken.

Omdat dat hier toch niet gebeurd (b)lijkt te zijn, sluit ik je topic. Ga even langs die site en lees er zelf even over - daar heb je onze hulp niet bij nodig :)

Succes :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.