na meer dan 90 dagen aan één stuk draaien kon ik vandaag niet meer op m'n servertje komen. ik kon hem niet pingen, ssh wilde niet, helemaal vast dus. ik heb hem aan een monitor gehangen en gereboot. nu geeft hij bij het booten de volgende meldingen (veelvuldig)
modprobe: can't locate module PPP0
request_module[PPP0]
en dat is raar, aangezien ik helemaal geen PPP0 module heb geinstalleerd volgens mij.
als hij dit een keer of 100 heeft laten zien, kom ik aan bij
cleaning: /tmp
hier doet hij heel lang over en vervolgens krijg ik de melidngen:
out of memory: killed process [nummertje]
VM: killing process rm
deze meldingen blijft hij herhalen. ik heb een paar maanden geleden kernel 2.4.24 geinstalleerd en dat ging allemaal zonder fouten. hij gaf tijdens het booten geen melding over PPP. nu wel.
ik heb wat geprobeert met een rescuedisk, maar (waarschijnlijk door gebrek aan kennis) ik kwam daar niet verder mee. als ik boot met
rescue root=/dev/hda1
gaat hij eerst heel lang zeuren over de module-directory van kernel 2.2.20 die hij niet kan vinden, en vervolgens loopt hij weer vast op
hoe krijg ik mijn servertje weer draaiend?
modprobe: can't locate module PPP0
request_module[PPP0]
en dat is raar, aangezien ik helemaal geen PPP0 module heb geinstalleerd volgens mij.
als hij dit een keer of 100 heeft laten zien, kom ik aan bij
hier doet hij heel lang over en vervolgens krijg ik de melidngen:
out of memory: killed process [nummertje]
VM: killing process rm
deze meldingen blijft hij herhalen. ik heb een paar maanden geleden kernel 2.4.24 geinstalleerd en dat ging allemaal zonder fouten. hij gaf tijdens het booten geen melding over PPP. nu wel.
ik heb wat geprobeert met een rescuedisk, maar (waarschijnlijk door gebrek aan kennis) ik kwam daar niet verder mee. als ik boot met
rescue root=/dev/hda1
gaat hij eerst heel lang zeuren over de module-directory van kernel 2.2.20 die hij niet kan vinden, en vervolgens loopt hij weer vast op
hoe krijg ik mijn servertje weer draaiend?