Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Icute CCFL's

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-11 16:50

Khaine

Python liefhebber

Topicstarter
Heyhey geweldige tweakertjes ,

ik heb laatst 2 CCFL's van het merk ICute gehad van me vriendin :D (geweldige meid :D) . Maar nu zijn die aansluitingen erg maf . Niet hetzelfde als bijvoorbeeld mijn processor of casefans maar net een slag kleiner .

Op mijn hele moederboord geen aansluiting ervoor dus |:( . Na even zoeken kwam ik erachter dat je er een invertor (zo heettie geloof ik ) voor nodig had . Die kon je alleen krijgen schijnbaar bij de blauwe versie ? Ik heb 2 maal groen gehad en daarbij dus geen invertor .

Nu is mijn vraag :

Heeft er iemand van jullie ook ICute CCFL's zonder invertor toch aangesloten gekregen ? Kan ik zo'n module ook maken , is er iets te koop wat molex naar zo'n aansluiting omzet ? Want los schijn ik de invertors niet te kunnen bestellen (ICute geeft ze alleen in combinatie MET een CCFL , maar die heb ik dus al ) .

Iemand een ID ? Ik sta open voor alles .

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-11 10:29

Res-q

Redder in nood?

Khaine666 schreef op 27 februari 2004 @ 14:24:
Heyhey geweldige tweakertjes ,

ik heb laatst 2 CCFL's van het merk ICute gehad van me vriendin :D (geweldige meid :D) . Maar nu zijn die aansluitingen erg maf . Niet hetzelfde als bijvoorbeeld mijn processor of casefans maar net een slag kleiner .

Op mijn hele moederboord geen aansluiting ervoor dus |:( . Na even zoeken kwam ik erachter dat je er een invertor (zo heettie geloof ik ) voor nodig had . Die kon je alleen krijgen schijnbaar bij de blauwe versie ? Ik heb 2 maal groen gehad en daarbij dus geen invertor .

Nu is mijn vraag :

Heeft er iemand van jullie ook ICute CCFL's zonder invertor toch aangesloten gekregen ? Kan ik zo'n module ook maken , is er iets te koop wat molex naar zo'n aansluiting omzet ? Want los schijn ik de invertors niet te kunnen bestellen (ICute geeft ze alleen in combinatie MET een CCFL , maar die heb ik dus al ) .

Iemand een ID ? Ik sta open voor alles .
Invertor kun je zo halen bij je electronicaboer :) Vraag je naar een invertor voor een CCFL, evt neem je zo'n lampje mee, kan niet missen.

Succes :)

en zo is het voorspeld!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Voor een CCFL kan je echt niet zonder invertor, je hebt namelijk een vrij hoge spanning nodig. Volgens mij is het in onderdelen duurder om het zelf te maken, dus ga gewoon naar de lokale electronicahandel en vraag om een invertor. Die hebben ze daar zeker wel.

Dit topic is gesloten.