Toon posts:

Probleem Password

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de weinige informatie bij de vorige topic, maar ik dacht dat het niet nodig was. Ik heb een basic xs4all adsl abonnement met een Alcatel Speed Touch Home modem en windows '98. Ik wil via telnet.

Het probleem is dat ik bij Password niks kan invullen. Ik kan intikken wat ik wil maar het _ teken verplaatst niet. Als ik achter Password iets in wil vullen lijkt het net alsof mijn toetsenbord het dus niet doet. Sorry voor deze tweede hierover, maar de eerste is gesloten zonder dat ik wijzer ben geworden.

=>EXPERT
'SpeedTouch (**************)'
Password : _

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-05 10:47
telnet laat niet altijd zien wat je intypt dan moet je iets van echo oid invullen
maar je typt wel.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Is nu gelukt. Sorry.

Weet iemand waarom het wel lukt als ik het password kopie and paste maar niet als ik het password handmatig invul. Ik heb het vaak handmatig gedaan en het lukte maar niet terwijl ik geen fouten heb gemaakt bij het invoeren. Eén keer kopie paste en hij doet het???

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 13:49:
Is nu gelukt. Sorry.

Weet iemand waarom het wel lukt als ik het password kopie and paste maar niet als ik het password handmatig invul. Ik heb het vaak handmatig gedaan en het lukte maar niet terwijl ik geen fouten heb gemaakt bij het invoeren. Eén keer kopie paste en hij doet het???
waarschijnlijk toch een typfout?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

ga naar Terminal, Voorkeuren en vink daar de optie Lokale echo en Knipperende cursur aan. Dat zou het moeten zijn :)

Verwijderd

Topicstarter
Nu weer handmatig geprobeerd, maar geen succes.

Verwijderd

Topicstarter
Thanks. Maar ik krijg nog steeds invalid password als ik hem handmatig invoer. Ik weet dat ik niet zo handig met computers ben als de mensen hier, maar een password invoeren moet lukken (of toch niet ;( ).

Vaag dat het handmatig niet lukt.
Pagina: 1