Toon posts:

[Geheugen] Welke fabrikant?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik het geheugen van mijn pc wil upgraden, wil ik het oude geheugen (DIMM PC133 256MB) verkopen. Voor ik dat doe, wil ik eerst even nagaan wie de fabricant van dat geheugen is. Op de modules zelf vond ik de volgende code:

MQ (heel groot)
S40032KTW-75
0145

Heb het proberen te googlen, maar niets gevonden. Iemand enig idee hoe dit aan te pakken?

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Waarom wil je weten welk geheugen er nu in zit? Ga je deze dimm vervangen door een andere of moet er eentje naast komen te zitten? Volgens mij is Kingston en Dane-Elec pc133 zover ik weet compatible met bijna elk ander soort pc133 geheugen, bovendien zijn die bijna overal te koop voor niet al te veel geld ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Turkish op 27-02-2004 13:53 ]

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:27

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Je kan (meestal) met aida32 zien van welk merk het geheugen is.

Hier

Toen waren beige computers heel gewoon.

Verwijderd

Topicstarter
Turkish schreef op 27 februari 2004 @ 13:53:
Waarom wil je weten welk geheugen er nu in zit? Ga je deze dimm vervangen door een andere of moet er eentje naast komen te zitten? Volgens mij is Kingston en Dane-Elec pc133 zover ik weet compatible met bijna elk ander soort pc133 geheugen, bovendien zijn die bijna overal te koop voor niet al te veel geld ;)
Fabrieksgarantie bijvoorbeeld? Dane-Elec biedt 10 jaar fabrieksgarantie aan.

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
Corsair gaf dacht ik levenslang garantie en ik meen gezien te hebben dat Kingston dat ook deed.

dikzak

• nAFutro
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04-2020

nAFutro

hmm

Aida of Sisoft Sandra komen soms met namen van fabrikanten, probeer dat eens.
Pagina: 1