Toon posts:

Ander IP

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Iemand die hier op bezoek was heeft op mijn computer gezeten toen ik er niet bij was, en er voor gezorgd dat ik een IP ban heb gekregen op tz.nl. Ook al ben ik niet zo geweldig vóór tz toch wil ik die ban eraf, ik neem aan dat de enige manier is met een ander IP? Maar hoe krijg ik dat?

Windows XP
Wanadoo ADSL Lite
Deze computer is aangesloten Wlan samen met 3 andere computers, en de wlan is dan weer aangesloten op de router.

Genoeg informatie zo?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, btw, ik ben niet geweldig in scripten enzo, weet niet of je dat hier voor nodig hebt?...

Alvast bedankt....

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 20:06
ik heb geen enkel idee wat tz.nl is, maar het zal waarschijnlijk buiten je home-netwerk liggen, en dus hebben ze je internet-ip gebanned. als je dat wilt veranderen zul je dus contact op moeten nemen met Wanadoo, zij zijn de enige die dat voor je kunnen doen.

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:38
Je ISP bepaald je Ip. Het enigste wat je kan doen is een email sturen naar de betreffende moderator van de site waar je gebaned bent vrees ik..

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Verwijderd

Tjah, als het net als GOT! is zorg je zelf voor de fouten die op jou account gebeuren, je wil dus die ban omzeilen maar denk dat je beter even contact kan opnemen met iemand daarzo :9

En anders via een proxy server :9

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tweakzone dus. Je zult wel niet voor niets daar gebanned zijn? Nou ja, ga in ieder geval maar even praten met die vriend van je.
Een anonyme proxy idd, mssl is me voor.

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 13:07:
Tjah, als het net als GOT! is zorg je zelf voor de fouten die op jou account gebeuren, je wil dus die ban omzeilen maar denk dat je beter even contact kan opnemen met iemand daarzo :9

En anders via een proxy server :9
wel tof als je een IP-ban hebt: dat is niet eens afhanklijk van je acccount :/ Zit broer/zus/whoever op een iegen account de boel vol te spammen, en kan je zelf niet meer op't forum...

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:01
Jij kan er niks aan doen, je provider wel, maar die gaat waarschijnlijk niet zoveel moeite voor je doen.

Wat je wel kunt doen is een mailtje richting de crew aldaar, en het verhaal uitleggen.

Verwijderd

The_Stickie schreef op 27 februari 2004 @ 13:10:
[...]

wel tof als je een IP-ban hebt: dat is niet eens afhanklijk van je acccount :/ Zit broer/zus/whoever op een iegen account de boel vol te spammen, en kan je zelf niet meer op't forum...
Tjah dat is het nadeel dus ervan, maar dit is niet te controleren en daarom heeft got! bijvoorbeeld ervoor gekozen dat daar niet rekening mee wordt gehouden, weet niet hoe dat zit op die site :X

Verwijderd

Topicstarter
BvR-HyPeRiOn schreef op 27 februari 2004 @ 13:05:
ik heb geen enkel idee wat tz.nl is.
www.tweakzone.nl is dacht dat jullie dat wel kenden, maar ik zal met de crew daar eens contact opnemen, want het is wel lastig..

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 13:17:
[quote]BvR-HyPeRiOn schreef op 27 februari 2004 @ 13:05:
www.tweakzone.nl is dacht dat jullie dat wel kenden, maar ik zal met de crew daar eens contact opnemen, want het is wel lastig..
Zeg dan gewoon tweakzone ;) , tz kan vanalles zijn :9 ! ja en neem maar even met die modjes contact op 8)

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 13:21:
[quote]Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 13:17:
BvR-HyPeRiOn schreef op 27 februari 2004 @ 13:05:
[...]

Zeg dan gewoon tweakzone ;) , tz kan vanalles zijn :9 ! ja en neem maar even met die modjes contact op 8)
Ik wou jullie het ernstige woord tweakzone besparen ;)

• titan_pi8
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-05 09:50
Je hebt bij ADSL toch een dynamisch Ip adres, dus als ge uwe router de verbinding laat verbreken een minuutje wacht en dan opnieuw verbindt dan hebt ge normaal toch een ander IP adres, niet?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

- Op router verbinding met ADSL verbreken
- ADSL-modem er uit halen
- ADSL-modem er opnieuw instoppen
- router opnieuw met modem laten connecten
- Nog eens proberen op tz te komen.
Dit alles mits Wanadoo ADSL Lite bij mijn weten geen vaste IP's uitgeeft; doen ze op cable ook niet.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Iceszz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-08 16:37
Wanadoo geeft op cable wel een dynamische ip.
Maar met ADSL niet (heb zelf ook wanadoo adsl lite)

Verwijderd

Contact opnemen met TZ.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.