Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

nokia 6600 sd in kaartlezer

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi

ik open dit topic omdat ik niet in de grote 6600 niet kan vinden en waarschijnlijk niet reageerd wordt.

heeft iemand geprobeerd je eigen foto-films van 6600 naar pc te verzenden. bij mij werkt het niet via infrarood, als ik dat doe, zit mijn 6600 gewoon vast. ook bij het uithalen van mijn sd en daarna in kaartlezer gestopt. sd wordt herkend maar het is totaal leeg in die kaart. vaag allemaal.

wie o wie kan mij verder helpen?"

mvg raCer-

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11 15:01

BaRF

bijna kerst

tis hopelijk een MMC kaartje ;)

mijn typhoon (bleh) sd kaartlezertje loopt ook totaal vast bij mn nokia mmc kaartje *of* mn sandisk kaartje met mn nokia zooi er op, mn vriendin dr ouderwetse sandisk mmc lezer doet het echter wel perfect. Maar bluetooth dongeltje is toch wel geweldig hoor :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Topicstarter
supervaag. nieuwe kaartlezer zijn beter beveiligd ofzo. grmble. zelf heb ik een 6 in 1. welk o/s draaien jullie dan?

als het niets anders kan, neem wel een bleutooth. leuk voor de verzameling :x

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11 07:18
Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 12:52:
hoi

ik open dit topic omdat ik niet in de grote 6600 niet kan vinden en waarschijnlijk niet reageerd wordt.

heeft iemand geprobeerd je eigen foto-films van 6600 naar pc te verzenden. bij mij werkt het niet via infrarood, als ik dat doe, zit mijn 6600 gewoon vast. ook bij het uithalen van mijn sd en daarna in kaartlezer gestopt. sd wordt herkend maar het is totaal leeg in die kaart. vaag allemaal.

wie o wie kan mij verder helpen?"

mvg raCer-
De gegevens op de Nokia 6600 SD/MMC geheugenkaart zijn volgens mij verborgen. Als je verborgen optie uitzet in Windows, kan je de gegevens volgens mij wel zien.

Heb zelf geen Nokia 6600, maar heb dat ergens in het forum gelezen.

[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 13-03-2004 14:26 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• papakakkerlak
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-11-2020

papakakkerlak

Wees bang!

Beste mensen,

ik heb ook een cardreader maar hij herkent niet mijn kaart van me nokia 6600 en bv ook niet van mijn mp3 speler ?! wie weet wat dit kan zijn?

moet ik die kaart formatere eerst ofzo?

mvg michael

Wat wil je weten?

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Graag niet dubbelposten :/

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.