Toon posts:

Ervaringen met Pinnacle..neg/pos?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In het computertotaal blad nr.3 maart 2004 staat een stukje in over Pinnacle 9.
Nu weet ik als ik rond kijk op internet, dat tal van mensen problemen hebben met software van Pinnacle. Nu is dat niet direct te reden om hier een topic te openen.

Wat dan wel zou je denken? De volgende reden liggen hier ten grondslag..
1) Na mij inziens veels te positief in het blad computer totaal. Het pakket krijgt 4 van de 5 sterrren. Vind het niet objectief (en neigt dat men er voor betaald heeft gekregen, al wil ik dit in het midden laten..tis te commercieel als het over Pinnacle gaat. Dit omdat het een van de bedrijven is die het blad voorzict met advertenties. En dit haat ik dus!

2) Pinnacle laat constant software toe op de consumentenmarkt dat niet goed is doorontwikkeld en laat dit door de mensen die het pakket hebben gekocht dus doen. Een besparing voor hen dus..maar een ergenis voor heel veel bezitters. Ik las laatst een stuk over een jongen van 20 jaar toendertijd..hij had een dure videobewerkingskaart gekocht en kreeg never ondersteuning op de juiste manier...en paar jaar later stonden de tranen in zijn ogen omdat hij er niets meer aan had! Ook dit is een reden om nu eens duidelijk te maken op internet en een soort van meting te doen....vandaar dit topic..

Hoop dat iedereen mee wilt werken en zijn of haar bevinden hier wilt zetten

Plaats hier al je ervaringen met Pinnacle.

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 10:59

Xymox

Determinism rulez !

Computer-Totaal heeft in mijn ogen altijd brakke reviews. Ze zijn oppervlakkig, de elementen die juist interessant zijn worden niet getest (of in iedergeval niet over geschreven) en veel te veel prietpraat over algemeenheden in plaats van specifiek ingaan op de features van het geteste product. En de waardering wordt niet goed onderbouwd.
Ik heb een abo 8)7 , maar ga ik zeker opzeggen.

Dat even terzijde !

Pinnacle Studio is nooit een echt stabiel product geweest. Elke versie en patch leverde weer andere bugs op of oude bugs werden opeens weer geintroduceerd. Jammer, omdat Studio best een handig programma is voor huis-tuin-en-keuken.
Ik heb Studio 9 nog niet bekeken, maar zal wel in de lijn van de vorige releases liggen.

Ik ben wel te spreken over de professionele lijn van producten van Pinnacle. Liquid Edition is een prima product met een rijke feature-set en voor zover ik kan zien weinig problemen met instabiliteit.

[ Voor 3% gewijzigd door Xymox op 27-02-2004 13:12 ]

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:06
ik gebruik de studio lijn al langer.
Als je een matig systeem qua hardware hebt zal het niet lekker draaien.

Zet je studio op een goede hardware configuratie zal het zeker goed gaan.

• boomsma
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Mijn ervaring is dat studio 9 lekker werkt. Ik heb trouwens ook nooit problemen gehad met de andere studio versies.

Voordeel van versie 9 is dat de preview beeldvullend werkt en een goede menu optie heeft.