Toon posts:

[XP] profiel laden over netwerk zonder server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik vroeg me af of het mogelijk is om vanaf een computer een xp profiel te laden van een andere computer. Dus dat 'computer2' het gebruikersprofiel laadt dat op het netwerk zit op 'computer1'. Door /computer1/c/documents and settings/enz te laden. Zou dit kunnen?

alvast bedankt!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Welk OS hebben we het over; en wat doet dit in Network TroubleShooting; hoort dit niet in WOS?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik probeer het ff, brb.

Aanmelden op 192.168.15.2:
\\192.168.15.1\Skaah -> Nee
192.168.15.1\Skaah ->Nee
Skaah@192.168.15.1 -> Nee

Nou ja, ik krijg het zo niet voor elkaar. Eventueel kun je aan iets als RDP ofzo gaan denken.

[ Voor 89% gewijzigd door Skaah op 27-02-2004 13:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op 27 februari 2004 @ 13:06:
Welk OS hebben we het over; en wat doet dit in Network TroubleShooting; hoort dit niet in WOS?
allebei de pc's windows xp pro

Verwijderd

kickje, ik wil dit ook wel weten 8)

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:14
Misschien dat het werkt met folder redirection of je profiel pad aanpassen in het register zodat het verwijst naar \\192.168...... ik doe maar een suggestie?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Als je puur bedoelt het opgeven van een profile - ja dat kan je doen in lusrmgr.msc - wil je echt dat de profiles map op een andere lokatie staat en nooit gecopieerd worden? Dat kan voor zover ik weet niet :)
Pagina: 1