Zelfde hier...
Heb mn Gericom masterpiece performance met radeon 9000.
Na 2 maanden: Harddisk dood... pas na 4 weken had ik mn notebook weer terug.
nu 4 weken geleden: Kortsluiting op moederbord, heb m zelf naar reparatiecentre van gericom gebracht (zit ook hier in almere waar ik woon). UItgleged dat ik het voor school nodig had en dat ie al een keer eerder 4 weken weg was, en ik daar niet blij mee was. ZIj hebben meteen die dag moederbord besteld.
DUURT HET BIJNA 4 WEKEN VOORDAT DAT GELEVERD WORD VANUIT OOSTENRIJK!
En blijkt die ook defect te zijn. Nou waren er 2 gestuurd, er was een andere Masterpiece die ook kapot was en toen deden ze die erin... Deed het ook niet
En nu weer opnieuw besteld. Ondertussen heb ik tentamens, programmeeropdrachten etc allemaal van school gehad en kan ik niet verder. En Mediamarkt, waar ik mn notebook had aangeschaft, weigert me een vervangend toestel te geven. 'Die voorziening hebben we bewust niet, dat is een te kostbare en riskante zaak'...
Ja lekker maar ik zit nu van de 7 maanden dat ik mn notebook heb al 2 zonder notebook. En na een jaar is dat nu in ieder geval al 1/6e van de tijd. Van elk uur dat ik het in mn bezit heb heeft ie dan 10 minuten bij reapratie gelegen
Volgende notebook: wat mij betreft niet bij mediamarkt, En zeer waarschijnlijk ook ook geen gericom. Want daar is het ook een zooitje.

word er moedeloos van