Externe harddisk. Content dupliceren

Pagina: 1
Acties:

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Topicstarter
Ik heb net een 250GB maxtor onetouch harddisk gekocht. Nu zit er software bij om een harddisk te dupliceren, maar dan kan ik die disk alleen maar als duplicaatschijf gebruiken, geen data bijplaatsen en ook niet meerdere volumes.

Is er een mogelijk om de harddisks die ik in de pc heb zitten te backuppen naar de externe disk, maar op zo'n manier dat ik de bestanden gewoon kan benaderen (bijv. op het werk) en ook meerdere schijven kan plaatsen in aparte mappen.

Is hier software voor om dit te doen, en om de synchroniseren e.d.?

Liefst eigenlijk een vrij makkelijke optie, evt met een druk op de knop :)

Graag hoor ik hier een berichtje over.

Bij voorbaat dank!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Geen idee hoe je die Onetouch kan aanspreken cq. een eigen script aan de knop kan hangen, maar gewoon Ghost? :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Topicstarter
F_J_K schreef op 27 februari 2004 @ 12:23:
Geen idee hoe je die Onetouch kan aanspreken cq. een eigen script aan de knop kan hangen, maar gewoon Ghost? :+
Nee ik wil gewoon een 1 op 1 kopie, hoeft niet per se via de onetouch knop hoor :)

Gewoon de mappen synchroniseren net als Windows Commander doet, maar dan gewoon alle schijven liefst in 1 keer en bij het deleten van een file dat die bij het synchroniseren ook uit de backup word gehaald.

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 15:19
Ik nog nooit van zo'n mogelijkheid gehoord.. Maar er zijn wel meer dingen waar ik nog nooit van gehoord heb...

Verwijderd

Robocopy (tooltje uit de resourcekit van Windows) kan dit: 2 dir's heen en weer repliceren, op basis van archive attribuut, bestandsdatum en grootte.