Nieuwe review verschijnt niet in reviewlijstje

Pagina: 1
Acties:

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
De nieuwste review verschijnt op de Frontpage niet in het lijstje van Reviews en features etc.
Hetlijkt erop dat hij is gepubliceerd zonder Frontpage aankondiging.

Edit:
De naam devver was overbodig, ik dacht in het begin aan software bugje, het is volgens mij echter een bugje int hoofdje van een reviewer of redacteur. :P

[ Voor 24% gewijzigd door Alex op 27-02-2004 11:29 ]

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
* Titeledit

[edit]
Als Jack online komt, dan zal ik hem wel even vragen :) .

[ Voor 76% gewijzigd door Harm op 27-02-2004 11:34 . Reden: BTW ]

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Ik weet niet of Harm Jack al had gecontacteerd, maar ik heb even gekeken en het linkje en het reviewid stond bij de FP-aankondiging. Even opnieuw gesubmit en hij deed het, weet niet of hij het daarvoor ook alweer deed.

• Harm
  • Niet online
Hij moet ook bij de Reviews, features & aankondigingen komen volgens mij en daar staat hij nog immer niet.

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Oh, ik dacht dat de TS de frontpage-aankondiging bedoelde (bovenaan de FP dus), die deed 't aanvankelijk namelijk niet bij mij :) (als je erop klikte kwam je niet bij de review terecht)

[ Voor 7% gewijzigd door Steve op 27-02-2004 12:20 ]

• Harm
  • Niet online
Ik heb hierover een topic geopend in Tweakers.net Crew, dus we zien het wel :) .

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Ik zie dat het inmiddels gefixed is. Mijn dank hiervoor :) .
Daarbij wil ik eventjes mijn complimenten maken over het super mooie plaatje :9~
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i/1077855740.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Alex op 29-02-2004 01:52 . Reden: Foutief gebruik van rampzalig Nederlands :P ]

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Pagina: 1