Toon posts:

advies all in 1 HP's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo ,

ik twijfel tussen volgende modellen van HP

PSC1350

PSC 2175

office JET 5510

iemand ervaringen mee?

+ volgende vraag ik heb nog een DUPLEX module (dubbel zijdig afrpinten) van een HP 6122 , zou die in een van die modellen passen ?

groeten

Jim

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Hou er rekening mee dat de software-support van HP echt bagger is.
Een kennis had een paar jaar geleden een OfficeJet gekocht maar het blijft ellende omdat allerlei features in allerlei operatingsystemen niet werken. Bij win98 was het de ene feature, bij XP weer de andere feature die onbruikbaar was.
Het lijkt allemaal zo fantastisch maar in de praktijk werkt het voor geen meter (als je alle feature gebruikt) omdat HP veel te snel geen updates meer uitbrengt.

Ook slurpt de software van HP nogal wat resources van je PC, snel opstarten is er ook niet meer bij. Op de een of andere manier lockt hij even heel het systeem.

Ook zijn de inkt-cartridges nogal duur omdat het geen losse inkttanks zijn. Met kopieren gaat er toch aardig wat inkt doorheen.
Misschien dat nieuwere modellen wel losse inkttanks hebben want dat is wel een aanrader.

Een losse printer en losse scanner (met eventueel een kopieerknop) vind ik persoonlijk een veel betere oplossing. :)
Ook omdat je dan een printer met losse en gescheiden inkttanks kan gebruiken.
Dat scheelt zoooooooveel in de kosten, zeker als je zelf gaat navullen. :)
+ volgende vraag ik heb nog een DUPLEX module (dubbel zijdig afrpinten) van een HP 6122 , zou die in een van die modellen passen ?
Bij de duurdere modellen zit zo'n module er gratis bij. :)
Maar anders kan je op de website mbv de documentatie controleren of je huidige module er gewoon op kan. Er zijn een aantal series met all-in-ones waarbij onderdelen uitwisselbaar zijn binnen dezelfde serie.

[ Voor 16% gewijzigd door -=bas=- op 27-02-2004 12:24 ]

Senile! Senile Oekaki

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-05 11:00
Ben ik het mee eens.. Ik weet niet waarom je zo'n 3in1 apparaat wil maar ik heb ook de ervaring dat een scanner i.c.m. een (inktjet) printer vaak beter werkt dan een all-in-one apparaat..

Verwijderd

Topicstarter
momenteel heb ik een AGFA E52 (ik zeer content over)

maar de vriendin wil een all in one omdat ze dat thuis ook had (HP type weet ik nie meer)

ze vind de agfa soft te omslachtig

doe daar maar is iets aan he