Hauppauge WinTV PCI Go???

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MinddiggerNL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 18:18
heeft iemand ervaringen met deze kaart? hij is nl. errug goedkoop! Ik wil hem er eigenlijk alleen maar inzetten voor de TV out zodat ik mijn divx films op de tv kan bekijken...is ie daar voor geschikt of is de beeldkwaliteit zo bagger dat ik beter voor iets anders kan kijken? evt. een nieuwe videokaart met Tv out? ik heb nu een TNT2 en die voldoet nog prima...dus eigenlijk wil ik niet al teveel geld uitgeven....
graag wat meningen hierover....

Verwijderd

Ik geloof dat er een stekertje iz dat je kan linken met je gewoone beeldscherm kabel nou ik weet het wel zeker8-)

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:48
Als ie het gewone desktop naar TV kan omzetten, dan heb ik zeker ook interesse.

Ik wil ook DivX op TV kijken :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• MinddiggerNL
wat is dat dan voor kabeltje? hoe heet het en waar is het te krijgen en voor hoeveel? maar is er niemand die goede/slechte ervaringen heeft met deze tv kaart?

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:44
erm op zo'n tv kaart zit nieteens een tv out uitgang. alleen een ingang voor gewoon tv en een ingang voor je videocamera (svhs als ik me niet vergis). Maar als jij een optie weet om er een tv out van te maken zou ik die graag willen weten, want ik heb nog wel zo'n winTV pci kaartje liggen >:)

• MinddiggerNL
oh ik dacht dat dat erop zat....wat is dan de goedkoopste oplossing om divx op mijn tv te kunnen kijken? ik heb nl. niet echt interesse om weer 500 piek voor een gforce met tvout te betalen...

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Tjek Mycom voor een Asus V3800 PCI / AGP versie met 32 MB + SuperVHS IN en OUT en TV OUT. Retail versie met 2 spellen, Turok en nog een spel ;)

Prijs d8 noh geen F250,-

Anders Pricewatch ! Kwaliteit voor normaal Desktop is bagger ( dat wel) maar voor films zekers goed !

Neem anders de 16Mb PCI versie in combinatie met je oude TNT2 (of het werkt weet ik niet zekers..) :?

• MinddiggerNL
euhm...voor dat geld staat er niks meer in de prijslijst....misschien iemand een andere oplossing???

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Oke... ander kaartje.. PCI uitvoering met een Trident 975 Chipset. Een Jaton Video-77-3D&TV. D8 dat deze verkocht werden bij (toen :?) Rodo kostte ons toen F100,- tot F150,-. Ik ga er van uit dat je TNT2 een AGP versie is. En kan je vertellen dat het vinden van een PCI videokaart MET tv-out heel moeilijk is :(. Ik zocht er namelijk ook eentje voor een kabelkrant project op mijn werk. De Asus gaf wel beter (normaal) desktop beeld. Voor films e.d. zag ik geen verschil tussen de Trident chipset of TNT chipset *D.

Succes

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Die Win-TV-Go kaart is een TV-kaart..

Daarmee kan je tv beeld op je scherm krijgen.. Ik heb dat ding dus net een weekie, maar groter beeld dan 7??x5?? gaat hij niet.. |:( |:(
Dus full-screen is niet helemaal full-screen.. hij wordt gecentreerd in het midden bij die resolutie..

Deze kaart heeft dus nix met TV-out te maken

Ey!! Macarena \o/

• MinddiggerNL
wat is de url van Rodo?

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op donderdag 14 december 2000 20:09 schreef RaZ het volgende:
Die Win-TV-Go kaart is een TV-kaart..

Daarmee kan je tv beeld op je scherm krijgen.. Ik heb dat ding dus net een weekie, maar groter beeld dan 7??x5?? gaat hij niet.. |:( |:(
Dus full-screen is niet helemaal full-screen.. hij wordt gecentreerd in het midden bij die resolutie..

Deze kaart heeft dus nix met TV-out te maken
Dan moet je dat ff instellen... allow resoluton switch ofzo, zit ergens in wintk2k... mij mij draait ie op fullscreen (=800x600) op 144 hz 8-)

• SteveV
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-08 10:12

SteveV

Schtiefv Meister

Ik heb deze kaart ook en hij bevalt me prima om canal+ te kijken enzo maar als tvout werkt hij voor geen meter waarschijnlijk omdat er geen tvout opzit B-)
ik gebruik voor tvout mijn TNT2ultra deluxe van asus (werkt perfect)er is alleen 1 klein probleempje met canal+ kijken het werkt niet in win2k.

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Verwijderd

Heb ik volgens mij ook.... maar er zitten twee pluggen op omdat er twee antennes op aangesloten kunnen worden ... tv+ radio ... ik heb nooit een tv out kunnen vinden... daarvoor moet je toch echt een beste video kaart hebben of een editing kaart ....

Kaart werkt trouwens wel best voor canal+
Enne kwaliteit is ook nog best ( voor dat geld ) :)
Pagina: 1