Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
NMe84 schreef op 27 februari 2004 @ 10:49:
Ik weet wel een commandline tool die dat kan, namelijk ImageMagick. Op de meeste PHP servers is dat wel aanwezig, of dat bij ASP servers, en dan natuurlijk specifiek jouw server, ook zo is, dat weet ik niet. Even navraag doen dus.
Je bakt toch je eigen dll? ASP.Net heeft toegang tot alle System.Drawing onderdelen. Hier heb je je hoster niet voor nodig.
[ Voor 15% gewijzigd door gorgi_19 op 27-02-2004 10:52 ]
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
ImageMagick ken ik al ja, maar met asp.net moet dat ook kunnen lijkt mij. Ik wil namelijk geen gebruik maken van 3th party componenten/tools.NMe84 schreef op 27 februari 2004 @ 10:49:
Ik weet wel een commandline tool die dat kan, namelijk ImageMagick. Op de meeste PHP servers is dat wel aanwezig, of dat bij ASP servers, en dan natuurlijk specifiek jouw server, ook zo is, dat weet ik niet. Even navraag doen dus.
Ik heb al gezocht op MSDN bij System.Drawing.x, maar ik kan niks vinden over het plaatsen van de ene afbeelding in de andere...gorgi_19 schreef op 27 februari 2004 @ 10:50:
Je bakt toch je eigen dll? ASP.Net heeft toegang tot alle System.Drawing onderdelen. Hier heb je je hoster niet voor nodig.
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Bedankt, ik heb onderstaande code geprobeerd, en het werkt!gorgi_19 schreef op 27 februari 2004 @ 11:00:
http://www.codeproject.com/vb/net/pdfthumbnail.asp geeft wel een paar aanknopingspunten denk ik.
1
2
3
4
5
| dim pic1 as System.Drawing.Image = System.Drawing.Image.FromFile("1.jpg") dim pic2 as System.Drawing.Image = System.Drawing.Image.FromFile("2.jpg") dim graphic As Graphics = Graphics.FromImage(pic1) graphic.DrawImage(pic2, 30, 20) pic1.save("3.jpg") |
[ Voor 5% gewijzigd door Swerfer op 27-02-2004 11:29 ]