Na lang zoeken op het forum en niets gevonden te hebben stel ik de vraag toch maar langs deze weg.
Ik heb in Adobe Imagready een menu gemaakt. Omdat het makkelijk is en omdat je dan niet hoeft te gaan rotzooien met tabellen enz.
Ik heb dit menu geexporteerd naar hmtl en images.
De html pagina met het menu wordt ingeladen in een frame.
Nu komt het, omdat het menu makkelijk aangepast moet kunnen worden heb ik de behaviors die Imageready aangemaakt heeft verwijderen.
In Dreamweaver heb ik vervolgens nieuwe behaviors gemaakt.
Ik krijg het echter niet voor elkaar om als iemand op knop a heeft gedrukt en de kleur ervan verandert, deze knop weer de oorspronkelijke kleur te geven.
Dus ff wat sneller uitgelegd:
iemand drukt op knop a: Knop word rood, pagina word in een frame ingeladen, menu verandert niet.
iemand drukt op knop b: knop a word blauw en knop b word rood.
Als iemand bijvoorbeeld op knop a klikt moet deze wel rood blijven totdat hij/zij op een andere knop klikt.
Kan iemand me hierbij ajb helpen?
Ik heb in Adobe Imagready een menu gemaakt. Omdat het makkelijk is en omdat je dan niet hoeft te gaan rotzooien met tabellen enz.
Ik heb dit menu geexporteerd naar hmtl en images.
De html pagina met het menu wordt ingeladen in een frame.
Nu komt het, omdat het menu makkelijk aangepast moet kunnen worden heb ik de behaviors die Imageready aangemaakt heeft verwijderen.
In Dreamweaver heb ik vervolgens nieuwe behaviors gemaakt.
Ik krijg het echter niet voor elkaar om als iemand op knop a heeft gedrukt en de kleur ervan verandert, deze knop weer de oorspronkelijke kleur te geven.
Dus ff wat sneller uitgelegd:
iemand drukt op knop a: Knop word rood, pagina word in een frame ingeladen, menu verandert niet.
iemand drukt op knop b: knop a word blauw en knop b word rood.
Als iemand bijvoorbeeld op knop a klikt moet deze wel rood blijven totdat hij/zij op een andere knop klikt.
Kan iemand me hierbij ajb helpen?