Toon posts:

horizontale scrollknoppen

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen

Na een tijdje zoeken op het internet is het me niet gelukt te vinden wat ik zocht. (wat een zin).

Goed, ik gebruik iframes waarbij 1 iframe een horizontale scrollbalk bevat om zo de plaatjes af te gaan en te klikken op het plaatje wat je groter wil zien. Goed, maar die scrollbalk wil ik graag weg hebben. Dat is heel simpel, maar dan moet er wel een andere manier zijn waarop de gebruiker kan scrollen, en ik dacht dus aan een javascriptje.

Is het mogelijk om met javascript twee knopjes in een iframe te plaatsen (pijltje naar links, pijltje naar rechts) en als je met je muis op het pijltje naar rechts klikt scroll je naar rechts en als je op het linkerpijltje klikt...afijn, spreekt voor zich.

Het lijkt me wel moeten kunnen, maar tot nog toe heb ik alleen scripts gevonden waarbij de scroller continu scrollt. Een slideshow dus. Wie wil dat nou 8)7

Alvast zeer bedankt voor de reacties!
Groetjes
MeanRat

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:40
Wat wil je nu? Een kant en klaar script? Dan moet ik je teleurstellen, want scriptrequests laten we hier niet toe. (Zie de P&W FAQ voor meer info).
Daarnaast horen clientside stuff zoals HTML en JS niet thuis in P&W (zie de forumdescriptions).

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.