[XP] Alleen VGA kleuren*

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103281

Topicstarter
ik heb nu alleen maar VGA kleuren in XP heb geprobeerd om hem naar zo'n herstel punt te zetten maar nu doet hij niets meer snik snik. is dit een virus ofzo??

ik heb gister ook mijn beeldscherm verziekt zo'n pinnetje afgebroken, maar gooi vandaag er wel een oud beeldscherm op en ga ik proberen XP er opnieuw op te zetten, maar weet iemand hoe dat komt die VGA kleuren

ik kon niets veranderen aan de beeldscherm instellingen ik had het opstart menu van win XP gewoon in volledige kleuren dus volgen mij ligt het niet aan mijn video kaart. en het vage was dat hij heel lang zijn piepje vasthield aan het begin.

ik heb niet echt mijn week met de computers geloof ik eerst problemen gehad met adsl en nou met mijn comp. ;( ;( ;(

alvast bedankt

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70162

welke monitor? welke videokaart? welke drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-07 22:57

FastBunny

Give it the Works !

Heb je niet toevallig iets van je videokaart gesloopt ? Anders probeer eens de drivers van je videokaart opnieuw te installeren :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

aimer32 - wederom ga ik je topic titel editen, al een paar keer eerder is dit gedaan om de overbodige uitroeptekens uit je topic te verwijderen. Wil je dit voortaan gewoon laten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-07 19:54

dominic

will code for food

Heb je in je BIOS met instellingen zitten rommelen? Zo ja, check ff of je videokaart netjes een IRQ krijgt..

Maar zoals eerder gezegd.. Meer specs aub

Download my music on SoundCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103281

Topicstarter
zal ik doen sorry

Precies weet ik niet welke videokaart ik heb wel gforce 4 special edition blablabla, maar ik vroeg me af of er meer mensen waren dit probleem, want ik had van de week hetzelfde probleem en toen heb ik zo een herstel punt gepakt en toen deed hij het weer prima.

maar 2 dagen later ging het weer fout. als ik het weer voor me kaar heb dat mijn comp het weer doet dan zal ik kijken naar de drivers van mijn kaart.

misschien helpt dit maar ik heb deze week ook mijn tv-out gebruikt wat trouwens prima werkte echt ff kwijlen. maar ik ga het verder nog wel proberen heel erg bedankt voor de reacts.
ciao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makusu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-05-2020
Ik heb als 2e monitor aan mijn pc een beeldscherm hangen waarvan de helft van de pinnetjes zijn afgebroken :P , en die doet het nog gewoon. Kijk misschien even of de rest van de pinnetjes niet scheefzitten, evt rechtbuigen, en probeer nog eens ofie werkt :)
Pagina: 1