Toon posts:

[Word 97] Wijzigingen markeren zonder dat naam zichtbaar is

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik werk samen met drie andere mensen aan een document. In dit document staat wijzigingen bijhouden aan (dit moet inderdaad ook). Straks gaat het document naar een grotere groep mensen om het te beoordelen. Als ik nu wijzigingen maak kan iedereen zien dat IK die wijzigingen heb gemaakt (omdat ie daar mijn naam aan hangt). Dat wil ik niet, ik wil wel dat iedereen kan zien dat er wijzigingen gemaakt zijn maar ik wil niet dat daar een naam aan gehangen wordt.
Is dat mogelijk?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat is dan het nut van wijzigingen markeren als je naam er niet bijstaat?

Je zou eventueel via TOOLS | OPTIONS... | Tab User Information, je naam generiek kunnen maken. Het is volgens mij niet mogelijk om anoniem wijzigingen toe te voegen.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Waarom accepteer je alle wijzigingen niet gewoon voor je het uitstuurd? Of is zowel de originele tekst als de gewijzigde versie daarvan interessant voor die groep mensen? (moeten zij het document beoordelen; of moeten zij de wijzigingen beoordelen)?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Er mag wel wat bij staan maar het gaat erom dat we opereren als projectteam dus samen iets opleveren en niet individueel maar jouw suggestie is inderdaad een goede workaround. Thanks