Toon posts:

nieuwsbrief TA

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Stukje uit de laatste nieuwsbrief van TA.
DPC komt er niet best vanaf.

Topics OGR

Dump DPC-OGR started DPC
First posting: Dec/04/2000 by Stappel
Here the DPC are announcing their mega flush in the OGR project for Monday, Dec. 4th. They hope to get to the No. 1 position. The other topic in this thread is the slowing down of stub-issues by DNet. They invented the rumor that we are trying to get all remaining stubs. As a countermeasure, they are planning to cheat and drain all the keyservers of DNet and our Team, just to ensure we don't reach the No. 1 spot. What else can you expect from a team, that has no honor and respect for other teams. Hereby, I call upon all TA-members, that are working on the OGR project, to get OGR-stubs from the DPC proxies, if none are available from other places. The DPC-proxy addresses are:
proxy.dsmarty.com
energy.keyserver.org
wildhagen.keyserver.org
victorb.dsmarty.com
dutchman.keyserver.org

Edit
Hier zijn alle nieuwsbrieven te vinden
http://www.teamanandtech.com/news/letter/

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
As a countermeasure, they are planning to cheat and drain all the keyservers of DNet and our Team, just to ensure we don't reach the No. 1 spot. What else can you expect from a team, that has no honor and respect for other teams.
Dit soort loze beschuldigingen getuigen van respect voor andere teams zeker...

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

en wie heeft dit geschreven? en waar slaat het alles op? :r

Verwijderd

pfff, zo laten ze wel heel erg merken dat ze niet tegen hun verliezen kunnen :(

Team Anandtech :r

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

• mees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-03 16:24

mees

Duuuussss...

JEZUS wat een teringlijers zeg...niet even mailen of hun informatiebron wel zo betrouwbaar is, maar gewoon op het forum flikkeren........wat een naaierij zeg :r :( :r :(

8 bitterballen = 1 byterbal

• weird0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-04 00:09

weird0

The Luck is Dying

mees mees mees .. wat je ook van ze vind houd het voor je in gedachte wil je ...

hier komt alleen maar meer herrie van :(
en dat moeten we nie ok ? :)

€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl

• mees

mees

Duuuussss...

}:O
nee snap ik ook wel, maar waar is een forum anders voor? om mening te geven toch?

en anders, ze kunnen dit toch nie lezen >:)

Verwijderd

Topicstarter
mees

Je vergeet dat TA ook nederlandse leden telt waaronder de bedenker en redacteur van de TA nieuwsbrief. Ongetwijfeld degene die dit stukje geschreven heeft of voor de input heeft gezorgd.

• PieterJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:49
Er zijn genoeg Nederlandse TA leden hoor.

[Jolly was sneller]

• mees

mees

Duuuussss...

ja maar toch, die begrijpen mn reactie toch wel....

en anders aan de TA-member die dit leest: is verder nix persoonlijks... ;)

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Jezus wat lame :r

Ik heb ze altijd vriendelijk te woord gestaan, geholpen waar nodig etc en dan verspreiden ze zoiets onder hun leden? :(

Nou weet ik dus ook waarom er de laatste 2 weken ongeveer 5x zoveel gefetched dan geflushed wordt op mijn proxy...en waarom er een niet-DPC'er in mijn lijst stond!

• 0rbit
  • Nu online
Erg laag allemaal...

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

/me vind dat we een rectificatie moeten eisen:(!..
Ze maken proberen ons zwart te maken en dat is ZWAK:r:r!

[mybestenglishmode]
/me thinks we have to demand for a rectification:(!
They try to put us in a bad daylight and that's WEAK:r:r!
[/mybestenglishmode]

• Ropniko
  • Laatst online: 31-03-2021
Ik :r op figuren die zoiets zeggen...

I :r on guys that say somthing like this..

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

Verwijderd

Dump DPC-OGR started DPC
First posting: Dec/04/2000 by Stappel
WTF? dat ben ik. wat heb ik nu wer gedaan? ik heb slechts 2 weken OGR units staan dumpen. meer niet. shit wordt ik nu weer ontslagen? is dan de tweede keer dat ik bij de rechter mijn gelijk moet halen en dat ik moet vertellen dat koeien niet schadelijk zijn.

Verwijderd

O yes it is. Were just hard working cows with no cruel intentions.
Well, the intentions may be cruel, but the actions we take to reach our goal are truly honest!

• weird0
  • Laatst online: 16-04 00:09

weird0

The Luck is Dying

* weird0 denkt das wel goed vertaald hoor :P

* weird0 thinks that that is a good translation :P

€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl

Verwijderd

Nou ja het wordt dan tijd voor een firewalletje op de keyservers, zodat er geen blokjes gefetched kunnen worden voor pc's van over de atlantische oceaan.

Behoorlijk lame, je pc zo op slot doen en tegen de keyserver.org policy, maar ja het is wel een oplossing.

Verwijderd

Op donderdag 14 december 2000 18:22 schreef Chaos het volgende:

Dit soort loze beschuldigingen getuigen van respect voor andere teams zeker...
Loze beschuldigingen? heb je de orginele thread wel eens gelezen. Hee Dutchman heb je je eigen woorden wel eens terug gelezen? er staat verdomme:
eNeRGy moet het gewoon ook doen, en als hij toch nog leeg raakt kan hij gewoon bij mij of bij team Anandtech fetchen, heel simpel.
Daar staat dus dat we gewoon bij TA moeten jatten. en daar worden we dus ook gewoon van beschuldigd. Hee get a live en accepteer het.

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:37
daar staat inderdaad dat als de GOR wu op zouden zijn dat [eNeRGy] dan bij mij of een andere keyserver zou kunnen fetchen. Daar staat ook ook dat dat desnoods bij Mika's proxy kan. Daar staat NIET (en met nadruk niet) dat [eNeRGy] dat moet doen zonder daarvoor toestemming te vragen. Punt.

En zowiezo als [eNeRGy] zoiets had begrepen dan had hij op irc even verhaal gehaald, de gedachte alleen al dat de keyserver beheerders zulk soort dingen zouden doen is gekte.

We spend our years as a tale that is told

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:26
Erg lame maar het zal wel komen omdat ze er nu echt achter zijn dat ze niet van ons kunnen winnen.
Kunnen we TA niet bannen ;)
Staan we dit jaar nog eerste. >:)

• Gulpener
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

* Gulpener vraagt zich af waneer die domme "Conspirecy theory" weer bij DanC en Russ boven komt drijven.. daar zijn ze toch ow-zo gek op.. Straks gaan ze nog zeggen dat we hier een thread over openen om TA uitelkaar te drijven..

*Zucht* |:(

Verwijderd

Heb je al gezien dat de proxy's weer droog staan bij d.net

http://n0cgi.distributed.net/ogr-proxyinfo.html

Start the rummers agian.
Pagina: 1