Toon posts:

[XP] Achtergrond via policy, zonder active desktop*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er een manier om je bureaublad achtegrond mee te nemen in een groeps policy op je active directory, terwijl je geen gebruik maakt van active desktop (deze wordt specifiek uitgeschakelt in de policy)?

Domein server: Windows 2000 Server
Werkplekken: Windows XP Pro.

Verwijderd

Network Troubleshooting -> Windows Operated Systems

Waarom probeer je het niet gewoon eens op een testmachine eigenlijk? Half uurtje werk.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:30

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Je kan in je policy gewoon een background bmp selecteren. Als je zorgt dat die ergens op een share staat krijgt iedereen die background te zien.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Waarom probeer je het niet gewoon eens op een testmachine eigenlijk?
Dit heb ik al gedaan. Post hier alleen iets als ik er zelf niet uitkom :)

Krijg het zelf dus alleen voor elkaar via een Active Desktop setting in de policies, maar wil die juist uitgeschakelt hebben op alle PC's. Vandaar dus mijn vraag of het mogelijk is om het ook zonder Active Desktop toe te passen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2004 09:32 ]

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:30

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 09:31:
[...]
Dit heb ik al gedaan. Post hier alleen iets als ik er zelf niet uitkom :)
Het wordt op prijs gesteld als je ook verteld wat je allemaal al geprobeerd hebt. Dat voorkomt onnodige antwoorden ;)

Wat je ook zou kunnen proberen is een ADM file maken en daarin handmatig een optie opnemen om de wallpaper key (HKCU\ControlPanel\Desktop\Wallpaper) in te stellen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titel edit :)
Pagina: 1