Toon posts:

mediaplayer update

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De nieuwste updat van mediaplayer is mij slecht bevallen.
Nu doet hij het niet meer.

Ook niet als ik op het icoontje druk of op een filmje ofzo.

Een ouder herstelpunt gaf geen verbetering.

niemand anders probleempjes met de nieuwste update van vanacht?

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-08 15:36
Bij mij is er geen nieuwe update, waar heb jij um gevonden dan?
Om je probleem op te lossen; Windows misschien opnieuw installeren, of haal de mediaspeler der in zijn geheel af en er weer op. Heb je dit ook met windows media speler classic (staat in c:\program files\windows media speler\mplayer2.exe volgens mij. Geef verder us wat meer info (welke versie mediaspeler, windows, etc).

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Dit is wel erg weinig informatie om wat zinnigs over te kunnen zeggen. :o

Welke versie van Windows heb je, over welke versie van media player hebbenwe het, om welke update gaat het nu precies (wat voor jou de update van vannacht is, kan voor een ander de update van 2 weken geleden zijn - hang er van af hoe regelmatig je update)?

Je zegt: "Nu doet hij het niet meer.". Wat doet het niet meer, crashed WMP al meteen bij opstarten, of pas als je een filmpje wilt afspelen, of gebeurt er iets compleet anders? Krijg je errors of gebeuren er andere rare dingen?
Heb je al op Google/GoT gezocht of iemand anders ook problemen heeft met deze update?

Kortom, je moet toch eerst wat meer info geven voordat we er maar ook iets zinnigs over kunnen zeggen, helaas zijn onze kristallen bollen kapot. ;)

En nog een tip om je op gang te krijgen, ook al is het een inkoppertje: heb je al onder Software in je Confguratiescherm gekeken of je daar de update kan verwijderen? Ik heb voor XP iig een 'Hotfix voor Windows Media Player' staan.

Dit topic is gesloten.