The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-
Waarschijnlijk is het een virus dat bestaat uit meerdere executables, die elkaars positie in de gaten houden. Wordt er één verwijderd, dan wordt er iets 'leuks' gedaan. Het ziet er naar uit dat het standaard lettertype is aangepast. Kun je misschien vertellen welke het andere virus was?
properties van de desktop, appearance, advanced en dan alle opties waar een font in te stellen is instellen op Tahoma
Human Bobby
(was: "virus probleem")
ik ondertussen wel al geformateerd voor de zekerheid, om zeker te weten dat het probleem weg is.
The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-
Verwijderd
Is dat niet een ietwat overdreven? Een goede virusscanner of de mcafee stinger hadden het probleem ook opgelost...ik ondertussen wel al geformateerd voor de zekerheid, om zeker te weten dat het probleem weg is.
Verwijderd
Lees de draad, volgens mij hier niet helemaal het geval.Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 14:52:
[...]
Is dat niet een ietwat overdreven? Een goede virusscanner of de mcafee stinger hadden het probleem ook opgelost...
Beeldscherm -> Vormgeving -> Geavanceerd -> Menu -> Lettertype?
Woei, was die dame ook included in dat virus?
[ Voor 4% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 27-02-2004 15:11 . Reden: typo ]
Verwijderd
had idd de 1e 3 regels niet helemaal goed gelezen de rest van de draad wel... SoryyVerwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 14:53:
[...]
Lees de draad, volgens mij hier niet helemaal het geval.
oeps
[ Voor 95% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 27-02-2004 15:11 ]
Verwijderd
Ik heb het zelfde probleem. Maar ben alleen niet van een virus bewust.
Zie afbeelding hier onder, is niet mijn eigen pc maar ik heb de zelfde tekens.
http://home.planet.nl/~boute160/snapshot.jpg
Verwijderd
Hallo ,
Ik heb het zelfde probleem. Maar ben alleen niet van een virus bewust.
Zie afbeelding hier onder, is niet mijn eigen pc maar ik heb de zelfde tekens.
http://home.planet.nl/~boute160/snapshot.jpg
Extra info:
Het systeem valt de laaste tijd wel vaak uit en nadat het systeem was herteld van een ernstige fout, deed norton het niet meer. Opnieuw installeren dus. ( dat was gisteren ) En vandaag weer pc opnieuw opstarten en dit.
De eerste register sleutel is
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache]
En de tweede is
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Fonts]
Omdat de inhoud van deze sleutels aardig groot is en vooral de eerste per systeem heel erg kan verschillen, heb ik de inhoud niet gepost
Sometimes human's are...
op deze manier kan BREIN nooit zien wat voor software jij hebt! Hadden ze in twente moeten hebben
Onder een steen geleefd dan maar ;-)