Apacer intern 7-1 kaartlezer USB2.0

Pagina: 1
Acties:

• ataraxia1908
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-08-2024

ataraxia1908

Relax, God is in control!!

Topicstarter
onlangs een nieuwe interne 7in1 kaartlezer gekocht. geinstalleerd en aangeslote. reboot. lezer wordt herkend en werkt naar behoren. na de volgende reboot is de kaartlezer verdwenen:?
een enkel keer als ik opstart is ie weer daar maar meestal is ie niet aanwezig. als ik in bios usb2 uitzet reboot en dan weer aanzet is ie er wel weer maar na de volgende keer opstarten is ie weer verdwenen?? 8)7

wie weet waar dit aan kan liggen??

• ataraxia1908

ataraxia1908

Topicstarter
Hier mag een slotje op, het probleem is namelijk opgelost, ik heb de Bios opnieuw geflasht. O-)

• GreyGhost
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-03 20:02

GreyGhost

Het is een spook

Zou je nog even kunnen vermelden welk moederbord je hebt en welke versie bios het heeft verholpen, ik had namelijk een identiek probleem met een A7V8x met kt400 chipset. Heb toen de kaartlezer teruggebracht.

For I am grey, between the darkness and the light

• ataraxia1908

ataraxia1908

Topicstarter
MSI KT3 ultra series, en heb de laatste Bios update uitgevoerd. helaas is het probleem nog niet verholpen, ik denk nu dat het in de driversoftware van win XP zitmaar dat is nog niet zeker. ik ben een andere harde schijf aan het prepareren zodat ik kan kijken of dat de oorzaak is, format c: is namelijk zo drastisch, ff schijven wisselen moet op hetzelfde neerkomen.

• ataraxia1908

ataraxia1908

Topicstarter
dus plaats dat slotje nog maar even niet, wordt vervolgd.

• GreyGhost

GreyGhost

Het is een spook

Het probleem was namelijk dat de kt400 chipset een probleem heeft met de chip in de cardreader, nu weet ik niet of dit ook geld voor kt333. Maar het probleem was iig niet te verhelpen. Ook niet met format c:.

• ataraxia1908

ataraxia1908

Topicstarter
Ik denk dat dat hier niet het geval is. het geval wil dat de kaart geregeld wel herkend wordt, erg verwarrend. momenteel na verschillende opstarten kent ie de kaart gewoon.
soms hoef ik alleen maar in de bios te kijken en wordt ie herkend, soms ook zomaar en dan denk ik het probleem verholpen te hebben en prompt daarna is ie niet herkend, ik mag een boon zijn als ik dat begrijp 8)7

• GreyGhost

GreyGhost

Het is een spook

Dat had ik ook, meestal ging het dus 1 of twee keer goed en dan weigert ie weer, werd half herkend oid. Allemaal vage problemen.

Zie ook: probleem cardreader

[ Voor 58% gewijzigd door GreyGhost op 01-03-2004 16:18 ]

Pagina: 1