Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Compaq N620c met integrated bluetooth en een Nokia 6310i (nieuwste firmware) met KPN GPRS. Bluetooth werkt goed. Apparaten zijn gepaard en gsm is ingesteld op niet bevestigen. GPRS alleen via internet everywhere programma: gsm meldt connect - disconnect - connect en dan kan ik internetten. Als ik IE6 opstart komt er voorstel te connecten met internet everywhere. Als ik connect klik komt dialup terug met foutmelding. Kan morgen vertellen welke. Iemand een idee?

Met een andere 6310i van collega - heeft ook gprs - kom ik er wél in 1x door. Alle settings in de gsm staan hetzelfde.

• FH16
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-07 16:42
hierbij de oplossing voor Vodafone is makkelijk om te zetten naar kpn volgens mij

Een verbinding met het Internet configureren in Windows XP Professional
Een nieuwe inbelverbinding maken
1. Open het hulpprogramma Netwerkverbindingen als volgt:
2. Klik op Start
3. klik op Configuratiescherm, dubbelklik op Netwerkverbindingen
4. klik op Een nieuwe verbinding maken in het linkerdeelvenster.
5. Klik op Ik wil handmatig een verbinding instellen
6. klik op Volgende
7. klik op Verbinding via een inbelmodem maken en klik op Volgende.
8. Voer een beschrijvende naam in voor de Internet-provider die voor deze verbinding wordt gebruikt en klik op Volgende.
9. Voer het telefoonnummer *99***1# in.
10. Klik op Volgende.
11. Geef op of deze verbinding wordt gedeeldt met alle gebruikers (Alle gebruikers) van deze computer of alleen voor persoonlijk gebruik (Alleen mijzelf).
12. Typ in het volgende scherm de aanmeldingsgegevens gebruikersnaam=vodafone en wachtwoord=vodafone.
13. Klik op Volgende en op Voltooien om de procedure af te sluiten.
14. Er verschijnt nu een inbelscherm.
15. Nu moet de modem ingesteld worden. Klik op Start
16. Klik op Configuratiescherm.
17. Klik op telefoon en modemopties.
18. Klik op tabblad modem
19. Selecteer modem (Uw GPRS Toestel).
20. Klik op eigenschappen en klik dan op het tabblad geavanceerd.
21. Vul bij de initstring at+cgdcont=1,"IP","live.vodafone.com";

Verwijderd

Topicstarter
Dankje, i.c.m. een uitgebreide handmatige instellingen handleiding van KPN en tel. ndersteuning werkte het vandaag.