Toon posts:

force feedback

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb voor het eerst een forcefeedback stuur gekocht, een microsoft sidewinder force feedback racing wheel. Ik heb totaal geen ervaring met force feedback. Bv. terwijl ik grand prix 4 aan het rijden ben is de stuur nogal wat aan het tegensturen enzo. mn vraag is mag ik het forceren, als ik het forceer zou ik iets van binnen kapot maken.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:49
Ehm dat is toch de bedoeling van force feedback?! Anders kan je net zo goed je stuur loslaten.

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:03

Gallus

Cheesy

Tja, je moet natuurlijk wel tegendruk geven, daar is zo'n stuurtje ook op gebouwd. Ga gewoon niet als een gek met meer kracht dan nodig is aan dan stuur lopen scheuren...dan kan je weinig kapot maken. :)

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-05 09:33
Opzich horen ze er tegen te kunnen, bedoel, anders gooien ze die dingen niet naar de consumenten-markt als ze weten dat de consumenten om de haverklap terug gaan komen omdat ze er niet tegen kunnen.

Heb hier een prima Logitech knuppeltje staan, doet het nog steeds (4 jaar oud). Heb er redelijk intensief apache, NFS en dergelijke op gespeeld en merk dat hij iets milder is geworden, maar functioneerd nog :) (heeft geen centreer veren oid, werkt totaal met elektro motoren)

Verwijderd

Topicstarter
Het tegenstuureffecten van de forcefeedback zijn zo fel dat ik toch schrik heb dat er iets kapot gaat. Sensivity staat op low.
Ik mis men kapotte trust rallymaster zonder force f. ;)

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Het stuur kan natuurlijk niet 6 keer ronddraaien, op een gegeven moment kan ie echt niet meer verder dan zou ik wel stoppen ;) Binnen de normale grenzen hoe ver het stuur kan draaien (evt. testen als de stroom er af is) kun je er als t goed is mee doen wat je wilt. En als het NIET goed is, dan heb je altijd de garantie niet.

Mother, will they like this song?

Pagina: 1