om te beginnen hoop ik dat ik het meest gepaste forum heb genomen, ik denk toch dat het probleem zich bij de gfx kaart of zijn driver bevind
het probleem: een aantal games hangen vast van zogauw ik ze start (na 1- 2 seconden), waarom een aantal games nu net wel prima & anderen niet draaien is mij een raadsel, games die wel perfect werken zijn oa:
Need for speed underground
PoP: sands of time
3D Mark 03
hier slaat ie oa bij vast:
Max Payne 2
HALO
systeem:
AMD Athlon XP 2200+
Epox 8K5A(2) (KT333 chipset)
AOpen Gef 4 Ti 4200
onboard AC '97 sound
ik heb zonet nog het hele systeem geformateerd om zeker te zijn dat het geen driver soep is, heb ik in deze volgorde geïnstalleerd:
Windows 2000
win2k SP 4
windowsupate
DX 9
VIA Hyperion (viaarena.com)
Nvidia forceware (nvidia.com)
AC '97 drivers
iemand enig idee waar ik de oorzaak kan gaan zoeken, want ik kom er niet uit? alvast bedankt
het probleem: een aantal games hangen vast van zogauw ik ze start (na 1- 2 seconden), waarom een aantal games nu net wel prima & anderen niet draaien is mij een raadsel, games die wel perfect werken zijn oa:
Need for speed underground
PoP: sands of time
3D Mark 03
hier slaat ie oa bij vast:
Max Payne 2
HALO
systeem:
AMD Athlon XP 2200+
Epox 8K5A(2) (KT333 chipset)
AOpen Gef 4 Ti 4200
onboard AC '97 sound
ik heb zonet nog het hele systeem geformateerd om zeker te zijn dat het geen driver soep is, heb ik in deze volgorde geïnstalleerd:
Windows 2000
win2k SP 4
windowsupate
DX 9
VIA Hyperion (viaarena.com)
Nvidia forceware (nvidia.com)
AC '97 drivers
iemand enig idee waar ik de oorzaak kan gaan zoeken, want ik kom er niet uit? alvast bedankt